پنکیک آرایشی Pure Nude ESSENCE

اسنس

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : پنکیک آرایشی Pure Nude

- برند : ESSENCE

- وزن : 7 گرم

- موجود در رنگ های مختلف

- جهت مشاهده و خرید روی دکمه انتخاب کلیک کنید.

- برای اطلاع دقیق تر از محصول به قسمت توضیحات مراجعه کنید

- بافت نرم و سبک

- ماندگاری مناسب

- ایجاد پوششی یکنواخت  در کل پوست

- دارای کد اصالت کالا از وزارت بهداشت

- تاریخ انقضا : 2019/02

- ساخت کشور لهستان

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

شرکت essence با ارائه طیف گسترده محصولات و پرطرفدارترین رنگ های فصل، چنان ظاهری به پوستتان می دهد که بسیار زیبا خواهید درخشید و علاوه بر آن حس بهتری را نیز تجربه خواهید کرد.

 اسنس در اصل به دنبال کیفیت و رضایت مشتری بوده، بنابراین تمام محصولات خود را با همکاری بهترین کارشناسان دنیا، تنها در اروپا تولید کرده و همچنین از هزینه های گزاف در راستای تبلیغات پرهیز نموده تا از افزایش قیمت محصولات خود جلوگیری نماید. اسنس معتقد است که کیفیت بالا، خود می تواند بهترین تبلیغ برای یک برند باشد.

معرفی محصول : 

برای یکدست شدن پوست صورت با استفاده از پودرهای آرایشی می‌توان پوستی صاف را ایجاد کرد. پنکیک می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب باشد. پنکیک اسنس مدل «Pure Nud» دارای بافت سبک و نرمی است که از ماندگاری مناسبی برخوردار است. در انتخاب پودرهای آرایشی به این توجه داشته باشید که قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید، تنها می‌خواهید رنگی یکدست در صورت خود داشته باشید. پوست‌های چرب در هنگام خرید باید حتما به فاقد چربی بودن محصول توجه کنند در غیراین صورت استفاده از محصولاتی که با پوستشان سازگاری ندارد براق بودن و چربی پوستشان را تشدید کرده و در افزایش جوش‌های زیر پوستی خود گام برداشته‌اند. این محصول دارای بافت نرم و مخملی است که احساس سنگینی را روی پوستتان نخواهید داشت و با ماندگاری متعادل چهره‌ی طبیعی را نشان خواهد داد. پنکیک به پوست حالتی صاف، مات و یکدست می‌دهد که معمولا در آخرین مرحله آرایش استفاده می‌شود تا چربی اضافه‌ای که رو پوست ممکن است شاهد آن باشید را بگیرد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

مژده حامدی در 6 سال پیش

عزیزانی که خریدن لطفا نظر بدن