کرم پودر محافظ Golden Rose BB (فروش ویژه)

گلدن رز

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

نام کالا : کرم پودر محافظ BB

- برند : Golden Rose

- نوع : پمپی

- حجم : 30 میل

- موجود در رنگ های مختلف

- جهت مشاهده و خرید روی دکمه انتخاب کلیک کنید.

- برای اطلاع دقیق تر از محصول به قسمت توضیحات مراجعه کنید

- حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین E

- حاوی SPF25 جهت محافظت پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب

- دارای فیلترهای ضد آفتاب UVB,UVA

- ترکیبی سبک و آسان

- ایجاد پوستی صاف و یکدست و درخشان

- تهیه شده از مواد اولیه مرغوب

-  فاقد اثر چربی، روغن و پارابن

- دارای کد اصالت کالا از وزارت بهداشت

- تاریخ تولید : 2016/05

- تاریخ انقضا : 2019/05

- ساخت کشور ترکیه

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

در مورد بی بی کرم و سی سی کرم تا کنون چه شنیده اید؟

احتمالا شنیده اید که هر کاری انجام می‌دهند تا یک چهره بی عیب و نقص شود؛ مثل کوچک کردن منافذ پوست، درمان جوش، کنترل چربی، اصلاح پوست ناهموار، برطرف کردن چین و چروک و روشن کردن لک ها. بی بی کرم ها( یا کرم پودر بی بی یا کرم پودر bb) ابتدا در آلمان توسعه یافتند و سپس در آسیا محبوبیت ویژه ای پیدا کردند و به نام بالم های زیبایی تغییر نام دادند. به دلیل اینکه واژه blemish در آسیا برای هرنوع تغییر رنگ و نقصی در پوست به کار برده می شود - از جای جوش گرفته تا لک و قرمزی پوست - این نوع کرم بیشتر مورد توجه قرار گرفت. در حالی که در آمریکا blemish به جوش های مشابه آکنه (مثلا جوش سرسیاه) گفته می شود. بنابراین در آسیا بی بی کرم به کرم های زیبایی (Beauty Balms) شهرت یافتند در حالی که در آمریکا Blemish Balms نام دارند که به اختصار BB CREAM نامیده می شوند. دلیل رایج شدن استفاده از این محصول در آسیای شرقی این است که جدا از خاصیت مرطوب کنندگی و ضد آفتاب بودن، آن ها برای مصارف دیگری، مثل روشن کردن پوست، جلوگیری از جوش، و یا به عنوان محصول ضد پیری به کار برده می شوند. این کرم ها با هر نامی که باشند، Blemish cream یا Beauty cream یا BB cream،  با ویژگی هایی فراتر از یک مرطوب کننده رنگی فروخته می‌شوند. البته باید به این نکته توجه کرد که کرم های BB از محصولی به محصول دیگر متفاوت اند. 

کرم پودر BB Golden Rose با SPF25 با ترکیبی سبک و کاربرد بسیار آسان به پوست درخششی طبیعی می بخشد و با پوشاندن ظاهر عیوب پوست آن را نرم و رنگ پوست را صاف و یکدست می کند و همچنین در برابر اشعه های مضر آفتاب از پوست محافظت می کند. 

طریقه مصرف :

کرم را با پد یا نوک انگشتان بر روی پوست تمیز بمالید. میتوانید زیر کرم از مرطوب کننده های فاقد چربی نیز استفاده کنید. برای رسیدن به نتیجه بهتر دولایه از کرم را روی پوست پوشش دهید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

mahdis_bm bm در 6 سال پیش

میشه کد۳شارژ بشه.؟

فرزانه موید در 6 سال پیش

مهدیس جان حتما پیگیری میکنیم . ممنون از پیامتون