not loaded

رنگ موی کراتینه July (سری 2)

پخش آتنا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

نام کالا : رنگ موی کراتینه (سری2)

- برند : July

- نوع : پمپی

- حجم : 100میل

- حاوی ویتامین C و B5

- موجود در رنگ های طبیعی و فانتزی

- جهت مشاهده و خرید انواع موجود روی گزینه انتخاب کلیک کنید.

- ایجاد رنگی زیبا و درخشان با ماندگاری بالا

-  مورد مصرف آرایشگران حرفه ای

- دارای تاییدیه از وزارت بهداشت ایران 

- تاریخ تولید : 94/09

- تاریخ انقضا : 99/09

- فرموله شده در آلمان

- ساخت کشور ایران

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

همیشه خانم ها وقت رنگ کردن موها دچار این تردید میشن که چه رنگ مویی بیشتر به صورتشون میاد. یا از چه رنگ مویی استفاده کنن که مو آسیبی بهش وارد نشه. اگه برا اولین بار میخواید موهاتونو رنگ کنید بهتره از رنگ موهای موقت استفاده کنید در غیر اینصورت اول بهتره رنگ پوستتون و بشناسید. معمولا رنگ پوست سرد یا گرمه. اگه رنگ پوستتون طلایی، زیتونی یا تیره است و پشمانی قهوه ای یا تیره دارید (اکثر آسیایی ها، افریقایی-امریکایی ها و لاتین ها در این دسته جای میگیرند)، پس رنگ موهاتون از نوع گرم است و اگه رنگ پوستتون روشن و رنگ چشماتون سبز یا آبی است، از نوع رنگ موی سرد هستید و معمولا رنگ موی سرد موقع برنزه کردن اول قرمز شده و می سوزه و رگ های روی مچ دستتون آبی رنگ هست. 

اگر رنگ پوستتان گرم هست، باید سایه های طلایی مثل کاراملی و برنز در سایه ای تیره تر از رنگ پوستتون انتخاب کنید. رنگ های تیره ومشکی را نباید انتخاب کنید چون صورتتون را به کلی محو می کنه و اگر هم درجه های طلایی را انتخاب می کنید، دقت کنید که خیلی روشن نباشن چون ممکنه رنگ موهاتون نارنجی از آب دربیاد. 

اگر رنگ پوستتان سرد است، از رنگهایی که سرخی رنگ پوستتون را بیشتر جلوه می دهد اجتناب کنید، رنگ هایی مثل طلایی، طلایی مایل به قرمز، و مسی. بلوند خاکستری و قهوه ای روشن برای پوست گرم شما بهترین انتخاب است. با اینحال اگه نتونستید درست تشخیص بدین بهتره با یه آرایشگر حرفه ای صحبت کنید و مشاوره بگیرید. 

اما در مورد رنگ مو همیشه بهترین ها رو انتخاب کنید و سعی کنید زیاد موهاتونو رنگ نکنید. چون موها در اثر رنگ زیاد دچار شکستگی و موخوره و زبر شدن میشه و چربی طبیعی سر رو هم از بین میبره. 
رنگ موی کراتینه جولای در آلمان فرموله شده و حاوی ویتامین B5 و C هست که میتویند این رنگ رو با اکسیدان و واریاسیون جولای ترکیب کنید تا رنگ دلخواه تونو بدست بیارید. فقط یادتون باشه توضیحات قبل از مصرف رو هم مطالعه بفرمایین.

توصیه های قبل از مصرف :

دستکش مناسب بدست کنید. این محصول می تواند سبب واکنش آلرژیک شود. بنابراین انجام آزمایش حساسیت قبل از مصرف توصیه می شود. در صورت تماس این محصول با چشم ها بلافاصله آنها را بشویید.

نحوه انتخاب محلول کرم اکسیدان جولای :  

  • 10 حجم (3%) همانند پایه قبلی یا تیره تر
  • 20 حجم (6%) 1 یا 2 پایه روشن تر
  • 30 حجم (9%) 2 تا 3 پایه روشن تر
  • 40 حجم (12%) بیش از 4 پایه روشن تر

طریقه مصرف :  

10 میلی لیتر از رنگ مو را در ظرف غیرفلزی بریزید و 150 میلی لیتر از اکسیدان جولای را با درصد دلخواه به آن اضافه نمایید، سپس ترکیب را تا بدست آوردن مخلوط یکنواخت هم بزنید.

رنگ موی آماده شده را ابتدا به ساقه مو (2سانتیمتر مانده به ریشه مو) بمالید. 20 دقیقه صبر نموده سپس مخلوط رنگ مو را به ریشه موها مالیده و 10 دقیقه صبر نمایید (جمعا 30دقیقه). پس از آن مقدار کمی آب گرم روی موها بریزید و موها را ماساژ دهید تا رنگ مو به صورت امولسیون درآید، آنگاه موهای خود را با آب فراوان و شامپوی مناسب بشویید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید