not loaded

اشک چشم مصنوعی Avizor

پخش آتنا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

نام کالا : اشک چشم مصنوعی 

- برند : Avizor

- هر بسته حاوی ۲۰ عدد قطره با حجم ۰.۴ میل می باشد.

- اطلاعات بیشتر در قسمت توضیحات درج شده است

-  نرمی مناسب برای انطباق بالا با قرنیه

- تاریخ انقضا : 2019/02/28

- ساخت کشور اسپانیا

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

کاهش تولید مایع از غدد ترشح‌کننده اشک می‌تواند ثبات لایه اشک را بر هم زند. به این ترتیب این لایه به سرعت شکسته شده و نقاط خشکی را روی قرنیه ایجاد می‌کند که سبب تحریک و کاهش بینایی می‌‌شود.

علت خشکی چشم در برخی از افراد، متعادل نبودن مواد سازنده اشک و در برخی دیگر، تولید ناکافی اشک برای نرم نگه‌داشتن چشم است. آسیب به غدد اشکی ناشی از التهاب یا اشعه نیز می‌تواند تولید اشک را متوقف کند.

علائم خشکی چشم 
    معمولا علامت اصلی خشکی چشم احساس خراش یا شن ریزه در چشم شبیه افتادن جسم خارجی در چشم است. سایرعلائم می تواند بصورت سوزن سوزن شدن یا سوزش چشم، اشکریزش شدید که بدنبال خشکی شدید چشم اتفاق می افتد، و درد و قرمزی چشم باشد.  گاهی اوقات افراد مبتلا به خشکی چشم احساس سنگینی پلک، یا تاری، تغییر و کاهش بینائی دارند اما از بین رفتن بینائی شایع نیست.
  خشکی چشم در زنان بخصوص پس از یائسگی شایع تر است. با کمال تعجب در بعضی افراد مبتلا به خشکی چشم، اشکریزش وجود دارد. دلیل آن این است 
علل خشکی چشم
 که در این افراد چشم موسین و چربی کمتری ترشح می کند. در نتیجه اشک قادر نخواهد بود که مدت زیادی در چشم باقی بماند تا چشم را مرطوب نگهدارد.
خشکی چشم ممکن است در آب و هوای خشک و همچنین بدلیل استفاده از داروهای آنتی هیستامین، ضد احتقان های بینی، آرامبخش و ضد افسردگی ایجاد شود. بنابراین بیماران باید لیست داروهایی را که مصرف می کنند به پزشک معالج اطلاع دهند زیرا ممکن است بعضی از این داروها خشکی چشم را تشدید کنند.
افراد مبتلا به خشکی چشم، مستعد عوارض جانبی قطره های چشمی هستند. به عنوان مثال ماده نگهدارنده در قطره های اشک مصنوعی نیز می تواند چشم را تحریک کند. به همین علت، گاهی اوقات لازم است که از قطره های اشک مصنوعی فاقد ماده نگهدارنده اسستفاده کنیم.
افرادی که مبتلا به بیماری های بافت همبند نظیر روماتیسم مفصلی هستند، ممکن است دچار خشکی چشم شوند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که گاهی اوقات خشکی چشم علامتی از "سندروم شوگرن" است. سندروم شوگرن بیماریی است که غدد مرطوب کننده نظیر غدد اشکی و بزاقی را درگیر می کند لذا دهان فرد نیز خشک است. با معاینه فیزیکی کامل ممکن است بتوانیم بیماری زمینه ای را تشخیص دهیم.
 

برگرفته از وبلاگ : http://lasek.persianblog.ir

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید