not loaded

گواش ۶ رنگ آریا

اکسیر نوین

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : گواش ۶ رنگ آریا

- شامل رنگ های قرمز،زرد،آبی،سبز،سفید و مشکی

- مناسب برای استفاده هنرجویان تازه کار و دانش آموزان

- مناسب برای کودکان بالای 3سال

- دارای رنگ‌های شفاف و زنده

- با پوشش‌دهی بالا

- با قابلیت ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر

- ساخت کشور ایران

-عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

«گواش» (Gouache) یک رنگ جسمی (Body Color) است. تفاوت این رنگ با آبرنگ مقدار زیادتر گلیسرین موجود در آن است. این ماده به گواش هم ضخامت و هم انعطاف می‌دهد. از طرفی وجود گلیسرین موجب می شود که وقتی دو لایه رنگ گواش بر روی هم قرار می‌گیرند، زودتر در یکدیگر حل شوند.

از دیگر ویژگی‌های گواش روان بودن آن است. این رنگ معمولاً مورد استفاده‌ی طراحان و تصویرگران قرار می‌گیرد،، زیرا با آن می‌توانند سطوح رنگی تخت و یکنواخت به دست آورند. گواش برای نقاشی‌های ریز و ظریف (مانند آثار نگارگری ایرانی و هندی) هم مناسب است. با وجود این در نقاشی‌های پرکار و بزرگ هم از گواش استفاده می‌شود.
محصول حاضر یک بسته 6 رنگ از گواش «آریا» است. این گواش‌ها از با کیفیت‌ترین رنگدانه‌ها ساخته شده‌اند و می‌توانند مورد استفاده‌ی دانش‌آموزان و هنرمندان حرفه‌ای قرار بگیرند. رنگ‌های زنده و شفاف این گواش به سرعت خشک می‌شوند. به‌علاوه می‌توانند با هم ترکیب شوند. این رنگ‌ها بسیار روان بوده و پوشش‌دهی بالایی دارند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید