تیشرت Teknur +رژلب دو سر Libido

پوشاک ترک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : تیشرت فانتزی تکنور

- برند : Teknur

- جنسیت : زنانه

- جنس : ۹۲٪ نخ و ۸٪ پلی استر

​- درجه کیفی : A

- موجود در طرح و رنگ های متنوع و زیبا

- جهت مشاهده و خرید طرح های موجود روی گزینه انتخاب کلیک کنید.

- سایز : Free Size (مناسب برای سایز ۳۶ تا ۴۲)

- مناسب برای دختر خانم ها و بانوان با سلیقه

- کیفیت فوق العاده بالا

- بهترین انتخاب برای هدیه

- محصول کشور : ترکیه

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شرکت تکنور ترکیه , با ۱۳ سال سابقه در زمینه ی پوشاک بانوان , یکی از مطرح ترین و محبوب ترین برندها در این زمینه می باشد .
این شرکت کار خود را از سال ۲۰۰۱ با ۱۰ کارمند , در شهر استامبول , شروع کرده و هم اکنون با بیش از ۶۵۰ کارمند و چهار مرکز پخش در سراسر ترکیه , یکی از موفق ترین کارخانجات تولید پوشاک زنانه می باشد .


محصولات این کمپانی دارای زیر مجموعه های : بادی , گروه لباسهای فانتزی ( شامل تاپ و شلوارک , بلوز و شلوار و تاپ و شورت ) , گروه لباس خواب , گروه تونیک و هم چنین گروه لباس زیر می باشد .
تنوع و کیفیت در کارهای تکنور بسیار بالاست . تا جاییکه به گفته ی مسئولان این کارخانه , گروه طراحان تکنور بیش از چندصد هزار طرح متفاوت و زیبا در اختیار دارند که هرماه چند هزار مورد از این طرح ها به تولید می رسند . البته تنوع کارهای صادره به ایران تاکنون به بیش از ۱۰۰۰ مدل نرسیده است .
مهم ترین مشخصه ی تولیدات تکنور , فری سایز و استاندارد بودن آنهاست . تمام محصولات این کمپانی با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات دوخت و با استفاده از الگوهای مدلینگ جهانی , دارای سایزی استاندارد و فری هستند که برای سایزهای ۳۶ تا ۴۴ مناسب می باشند .


هم چنین این کارخانه سعی یر این دارد تا بهترین کیفیت را برای پارچه های استفاده شده در لباسها به کار گیرد . تمامی محصولات تکنور از ۹۲ % الیاف طبیعی پنبه و ۸ % الاستن ( برای جلوگیری از چروک شدن زیاد و مقاومت بیشتر در برابر شستشو ) تهیه شده اند .
این شرکت با به کارگیری مجرب ترین طراحان و کادری قوی و هم چنین مدیریتی جوان , آینده ای روشن در صنعت پوشاک جهان را داراست .

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید