not loaded

بسته 100 تایی گیره کاغذ

فروشگاه شیراز تخفیف آبتاب

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : بسته 100 تایی گیره کاغذ

- امکان انتخاب بین مدل رنگی و ساده

- طول گیره: 28 میلی‌متر

- ساخت کشور چین

- بهترین وسیله برای کنار هم گذاشتن چند کاغذ

- عکس های فوق،عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

فرقی ندارد طراح و نقاش باشیم، یا نویسنده، دانشجو و دانش‌آموز باشیم یا حتی مدیر و کارمند. همه‌ی ما به نوعی با کاغذهای باطله سر و کار داریم. از این کاغذها برای یادداشت‌برداری، کشیدن طرح‌های اولیه، چک‌ نویس، تمرین ریاضی و بسیاری از کارهای این چنینی استفاده می‌کنیم. پراکنده شدن این کاغذها یکی از مشکلاتی است که گریبانگیر همه‌ی ماست. استفاده از گیره‌های کاغذ برای متصل کردن کاغذهای باطله به هم و ساخت یک دفترچه راه حلی برای این مشکل است. از دیگر کاربردهای این‌گیره‌ها می‌توان به امکان متصل کردن تکه‌های کوچک کاغذهای یادداشت به لبه‌ی برگه‌های کتاب اشاره کرد. با این کار شما می‌توانید نکات اضافی مربوط به هر صفحه را در همان صفحه یادداشت کرده و مطالعه کنید. در این محصول 100 عدد از این گیره‌های 28 میلی‌متری در یک بسته‌ی مقوایی قرار گرفته‌اند. این بسته علاوه بر با دوام بودن، از پراکندگی گیره‌ها هم جلوگیری می‌کند. به علاوه به دلیل وزن سبک خود می‌تواند به راحتی در کیف مدرسه یا دانشگاه حمل شود. رنگ‌ بندی متنوع این گیره‌ها مناسب افرادی است که به دنیای شگفت‌انگیز رنگ‌ها علاقمندند.

<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/7pgM5/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="320" width="569" ></iframe>

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید