بازی فکری اوتللو

فروشگاه سرگرمی حجازی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا: بازی فکری پنتاگو

- ابعاد جعبه: ۳*۱۹*۲۸ سانتیمتر

- نوع: بازی تخته‌ای

- رده سنی: کودک ، نوجوان ، بزرگسال

- تعداد بازیکنان: 2 نفر

- مدت زمان بازی: کمتر از یک ساعت

- اهداف بازی: افزایش قدرت تمرکز و تفکر 

- بهترین کیفیت در ساخت

- بازی فکری بسیار جالب

- یکی پرفروش ترین بازی جهانی

- بالا بردن کارایی مغز

- افزایش تمرکز فکر 

- افزایش هوش هیجانی

- تقویت حافظه و کاهش احتمال ابتلا شدن به آلزایمر در پیری

- افزایش توانایی قدرت حل مسئله

- افزایش خلاقیت ذهنی 

- حس خوب یک بازی

- عکس های با لوگوی شیراز تخفیف، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

نسخه مدرن این بازی بر اساس بازی REVERSI که در سال 1883 توسط لوییس واتر من انگلیسی اختراع شد ، می باشد و محبوبیت قابل توجهی در پایان قرن نوزدهم در انگلستان بدست آورد. در مقاله ی 1895 نیویورک تایمز از این بازی اینگونه ذکر شده است:" REVERSI چیزی شبیه به منفجر شدن است و با 64 قطعه این نقش را ایفا می کند." در 1898 یک ناشر معروف آلمانی "Ravensburger" شروع به تهیه یکی از اولین عنوان های این بازی کرد. قوانین جدید این بازی که در حال حاضر از سوی جهانیان پذیرفته شده است ریشه در میتو، ایباراکی در ژاپن دهه هفتاد دارد. شرکت ژاپنی بازی تسو کادا اصل بازی را تحت نام تجاری اتللو به ثبت رسانید.(که نام اتللو با تأثیر داستان اتللو شکسپیر است ) REVERSI با نام تجاری اتللو (Othello) بازی ای است بر روی تخته ای با 8 ردیف و 8 ستون و توسط دو بازیکن انجام می شود . این بازی شامل یک سری مهره که یک طرف آن مهره ها رنگ روشن و طرف دوم آن رنگ تیره دارد می باشد .هر کدام بازیکنان یکی از این رنگ های روشن و تیره را برای بازی انتخاب می کند . هدف بازیکنان در بازی این است که رنگ مورد انتخاب آنها بر روی تخته دارای اکثریت تعداد باشد و از مهره های حریف بیشتر باشد.

برای شروع، چهار مهره در وسط صفحه به صورت ضربدری، قرار می گیرند. مهره تیره بازی را آغاز می کند. مهره را جایی قرار دهید که یک یا چند مهره حریف را محاصره کند. یعنی مهره قرار داده شده تعدادی از مهره های حریف را بین مهره جدید و مهره هم رنگ شما در صفحه محاصره کند سپس مهره های محاصره شده را چرخانده و به رنگ مهره خود درآورید.این به معنی محاصره و تصاحب است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

برچسب ها