ادکلن مردانه Green Irish Tweed Creed

شیرازتخفیف سیاهپوش

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : ادکلن مردانه Green Irish Tweed Creed

-حجم : ۱۲۰ میل

-طرح اصل

-نوع : Eau De Toilette

-نوع رایحه : خنک, شیرین

-رایحه اولیه : شاه پسند و گل زنبق
-رایحه میانی : برگ گل بنفشه
-رایحه پایانی :  عنبرسائل و چوب صندل سفید

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

کرید گرین آیریش توید یکی از 74 عطر برند نیش و سلطنتی کرید که در سال 1985 به بازار آمد. کرید گرین آیریش توید عطری فوق العاده، با روح و فراموش نشدنی، که با شعار در سرتاسر ایرلند قدم بزنید (که سرگرمی بسیاری از افراد  مشهور می باشد) طراحی شد. کرید گرین آیریش توید عطری محبوب که مورد استفاده بسیاری از بازیگران همچون کلینت ایستوود، جورج کلونی، رابرت رد فورد، راسل کرو و تام هـنکس قرار گرفته است. کرید گرین آیریش توید سرشار از عطر شاه پسند لیمویی با رایحه خنک و شیرین که در دسته گلی چوبی قرار دارد. بسیاری آنرا با عطر کول واتر دیویدوف مقایسه می کنند، اما کرید گرین آیریش توید تفاوتی بسیار زیاد با آن دارد و خیلی بهتر از آن است.

-رایحه اولیه :  شاه‌پسند از لحاظ رایحه، خنکی لیمو و شیرینی مرکبات را دارد و در دسته رایحه مرکبات قرار می‌گیرد) و گل زنبق ٬ این گل دارای رایحه پودری تلخ و کمی خنک می‌باشد و به‌خوبی با گل رز و گل یاس ترکیب شده و دارای ماندگاری بسیار بالایی می‌باشد)

-رایحه میانی :  رایحه‌ای خنک که یاد‌آور چمن‌زنی در روز و جزیی همراه رایحه خیار می‌باشد. 

-رایحه پایانی : چوب صندل سفید (یا Sandalwood که دارای رایحه کلاسیک و شرقی چوب و شیر (شیرین و چوبی) که ملایم و قوی است، می‌باشد. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید