کرم مرطوب کننده قوی QV

شیرازتخفیف حسینی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کرم مرطوب کننده قوی QV

- حجم : ۵۰ و ۱۰۰ گرمی

- تیوپی

- برای مشاهده و خرید انواع موجود روی دکمه انتخاب کلیک کنید

- مناسب دست و صورت

- مخصوص پوست خشک و خیلی خشک

- امولیانت و مرطوب کننده قوی
- محافظ و ترمیم کننده
- فاقد عطر، رنگ و لانولین
- کمک به درمان اگزما، خارش و پسوریازیس
- همراه با پترولاتوم، اسکوالن و گلیسرول
- مناسب برای اطفال و بزرگسالان

- شرکت سازنده Ego

- تاریخ انقضا : ۲۰۲۰/۱۱

- کشور سازنده استرالیا

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

یکی از علت های خشکی پوست نداشتن رطوبت است.پوست بدن در اثر کاهش ترشح چربی توسط غدد پوستی خشک می شود که در این صورت نسبت به عوامل محیطی و بعضی مواد حساس می شود. پوست حالت سوختگی پیدا می کند که به دلیل نداشتن رطوبت کافی است.بعد از شست و شو، پوست سفت و ناخوشایند می شود ، مگر اینکه با کرم آن را نرم کنید.علامت خشکی شدید پوست، ترک خوردن آن است.

در اثر باد، دمای زیاد و شرایط آب و هوایی، خشکی و ترک پوست بدتر می شود. پوست روی استخوان ها به سختی کشیده می شود بخصوص روی گونه ها، اطراف لب و چشم که باعث می شود خطوط ریزی در این قسمت ها به وجود آید.
این کرم چرب و محافظ باعث تغذیه پوست و ترمیم نواحی خشک می شود .کرم کیو وی غنی از اسکوالن ( ترکیب طبیعی موجود درپوست ) می باشد که سبب بازسازی و رطوبت رسانی به نواحی خیلی خشک مانند آرنج ، زانو ، دست و گردن می شود.


روش مصرف :
در طول روز با ملایمت روی پوست ماساژ دهید. از نوک انگشتان تا مچ دست ، ناخن ها و کوتیکول ها و یه ویژه پشت دست را با کرم کیووی مرطوب کنید تا به کمک آن پوست و ناخن خود را سالم نگه دارید.
 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید