پشمک حاج عبدالله مرغوب

فروشگاه شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا: پشمک حاج عبدالله مرغوب

- وزن: یک کیلو

- خوشمزه و لذیذ

- مناسب برای نوروز

- در طعم های خوشمزه

- موجود در دو نوع: مخلوط شیرشکلاتی و مخلوط میوه ای

- میوه ای شامل: توت فرنگ

- نرم و شیرین

- انقضا: 2017/11/12

- عکس های فوق، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شرکت بستنی اطمینان آذرگل که تولید کننده انواع بستنی با نام تجاری ( آدلین ) و نیز محصول پشمک با نام تجاری ( حاج عبداله ) می باشد ، کار خویش را از سال ۱۳۳۰ با تولید پشمک و بستنی بصورت سنتی آغاز نموده و در سال ۱۳۷۹  در محل فعلی شرکت واقع در شهرک صنعتی شهید سلیمی اقدام به تولید صنعتی و انبوه نموده است .

صنعت پشمک به گونه ای که امروزه ما آن را می شناسیم ، مراحل تکامل خود را در شهر تبریز سپری نموده است. با وجود این سر آغاز آن را باید در شهر یزد جست ، چرا که پشمک از قاره اروپا و خاورمیانه به ایران راه یافته است . جالب است بدانیم فروش پشمک از حالت فله ای به بسته بندی مدرن و اتیکت زنی برای اولین بار توسط این شرکت جا افتاده است . بطوریکه این محصول بصورت عمده علاوه بر اقصی نقاط میهن عزیزمان ایران ، به تعدادی از کشورهای جهان از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس ، آلمان ، استرالیا ، کانادا و نیز کشورهای آسیای میانه صادر می گردد . پشمک حاج عبداله ( زنده یاد ) با بیش از پنجاه سال سابقه با استفاده از بهترین مواد اولیه و نیز با بهره مندی از کارشناسان فنی و خبره و آزمایشگاههای کنترل کیفیت و بهره گیری از تکنولوژی روز و نوآوری همواره گام اول را در تنوع و کیفیت محصول برداشته است و نامش طنین انداز در صنعت پشمک و تبلور بهترین کیفیت در ایران و عرصه صادرات می باشد .لازم به ذکر است این پشمک با پشمکهایی که به صورت گریز از مرکز بوده و فقط از شکر ساخته شود تفاوت زیادب دارد . به جهت اینکه ترکیبات ، نحوه ساخت و عمل آوری این نوع پشمک بسیار فنی و پر زحمت می باشد . علاوه بر این ارزش غذایی این نوع پشمک فوق العاده بالا می باشد . از دستاوردهای دهه هشتاد این شرکت ، تولید پشمک میوه ای ، لقمه ای و لقمه ای با روکش شکلاتی می باشد که در نوع اخیر برای اولین بار توسط این شرکت تولید گردیده است .

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

برچسب ها