شارژر بی سیم نوکیا مدل DT-910

فروشگاه شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : شارژر بی سیم نوکیا

- مدل : DT-910

- کمپانی سازنده : مایکروسافت

- وزن : ۱۱۱ گرم

- رنگ : مشکی

- ولتاژ ورودی : ۱۲ ولت

- شدت جریان ورودی : ۷۵۰ میلی آمپر

- تعداد درگاه خروجی : ۱ عدد

- نوع درگاه خروجی : Wireless

 طول شارژر : ۱۱۲ میلی متر

- طول سیم : 1.8 متر

- دارای  NFC برای باز کردن برنامه مورد نیاز

- به همراه چراغ LED برای نمایش شارژ

- برنده جایزه بهتری طراحی iF

- مناسب برای گوشی های موبایل لومیا

- قابلیت پشتیبانی از گوشی های موبایل و دستگاه های مجهز به استاندارد  Qi

- ساخت کشور چین

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شارژ بی‌سیم Qi چیست؟

شارژ بی‌سیم Qi یک استاندارد جهانی است که اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی از آن پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت به صورت بی‌سیم و با استفاده از انتقال القایی عمل می‌کند و به شما این اجازه را می‌دهد که تنها با گذاشتن گوشی خود بر روی یک پد بی‌سیم و بدون نیاز به هیچ کابل و یا آداپتوری، باتری گوشی خود را شارژ نمایید.

آیا از هر نوع شارژر Qi می‌توانم استفاده کنیم؟

 

بله. اگر گوشی‌ هوشمند شما از تکنولوژی شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی کند، نه تنها می‌توانید از شارژر بی‌سیم اختصاصی و پیش‌فرضی که به عنوان لوازم جانبی اصلی دستگاه عرضه می‌شود استفاده کنید بلکه می‌توانید از انواع دیگر این نوع شارژرها نیز بهره بگیرید. بنابراین با وجود این موضوع شما می‌توانید با صرف هزینه‌ کمتری نسبت به خرید یک شارژر بی‌سیم ارزان‌تر و سازگار با گوشی خود نیز اقدام کنید.

 

قدرت شارژ بی‌سیم Qi چقدر است؟

شارژ بی‌سیم Qi نوع کم‌مصرف قادر به انتقال ۵ وات انرژی است و شارژ بی‌سیم Qi با مصرف متعادل قادر به انتقال قدرتی تا حدود ۱۲ وات است. تکنولوژی شارژ بی‌سیم  Qi کم مصرف یا کم قدرت تا شعاع ۴ سانتیمتری قابلیت استفاده دارد.

در آزمایش‌های انجام شده با گوشی نوکیا لومیا ۷۳۵، شارژر بی‌سیم شرکت EC Technology موفق شد تا شعاع ۲ سانتی‌متر بالاتر از پد همچنان به شارژ کردن باتری ادامه دهد. هرچند انجام این کار راحت یا کاربردی نخواهد بود.

چه مدت زمان طول می‌کشد تا گوشی یا تبلت به صورت بی‌سیم شارژ شود؟

شارژهای بی‌سیم در مقایسه با شارژرهای کابلی به مراتب کندتر عمل می‌کنند. شارژر بی‌سیم Qi شرکت EC Technology جریانی معادل یک آمپر را از خود عبور می‌دهد که تقریبا استاندارد بوده و برای گوشی‌های هوشمند مناسب محسوب می‌شود. اما اگر از تبلت‌هایی مانند نکسوس ۷ استفاده می‌کنید به طور واضح متوجه سرعت بالاتر شارژ با استفاده از شارژر ۲ آمپری نسبت به نوع ۱ آمپری خواهید شد.

آیا استفاده از شارژر بی‌سیم Qi می‌تواند برای انسان و دستگاه خطرآفرین باشد؟

در جواب به این سؤال باید گفت خیر، شارژ بی‌سیم شرکت EC Technology و دیگر دستگاه‌های مشابه آن پرتوهای غیر یونیزان ساطع می‌کنند که فاقد هرگونه خطر برای انسان‌ها است. این دستگاه هنگام استفاده داغ خواهد شد اما دمای آن از ۴۰ درجه بالاتر نخواهد رفت.

چگونگی استفاده از شارژر بی‌سیم Qi

قدم اول: اگرچه به منظور شارژ بی‌سیم گوشی‌هایی که از قابلیت شارژ Qi پشتیبانی می‌کنند نیازی به اتصال مستقیم دستگاه به منبع انرژی وجود ندارد اما برای استفاده از این قابلیت، خود شارژر EC Technology باید به منبع تغذیه متصل شود. به همین منظور این شارژر دارای یک کابل میکرو یواس‌بی است که از طریق آن می‌توانید شارژر را به منبع تغذیه متصل کنید. همچنین امکان اتصال کابل میکرو یواس‌بی به پورت کامپیوتر نیز وجود دارد. در صورتی که شارژر بی‌سیم شما ثابت نبوده و در حال حرکت است، می‌توانید از پاوربانک (Power bank) استفاده کنید. هنگامی که شارژر به منبع تغذیه متصل شود، چراغ LED آن به رنگ سبز در خواهد آمد.

قدم دوم: با مراجعه به لیست مشخصات گوشی مطمئن شوید که گوشی شما از قابلیت شارژ Qi پشتیبانی می‌کند. در بعضی از گوشی‎ها مانند نوکیا لومیا ۷۳۵ با برداشتن پنل پشتی گوشی نیز قادر به مشاهده این فناوری خواهید بود. برای گوشی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند امکان اضافه کردن این عملکرد در صورت تعویض پنل پشت گوشی وجود دارد اما‌ انجام این کار هزینه زیادی را در بر دارد.

قدم سوم: به سادگی گوشی خود را روی پد شارژر قرار دهید.

منبع : کیلک

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

علیرضا همایون پور در 6 سال پیش

عالی هست من واسه گوشی لومیا 920 خودم گرفتم، خیلی راحت شدم راحت بدون دردسر اونو میزارم روی پایه ، راحت شارژ میشه خیلی هم شیک هست ممنون شیراز تخفیف

میلاد فخر در 6 سال پیش

ممنونم علی رضا جان از کامنت خوبتون انشالله به شادی استفاده کنید .

پورداد دانشمند در 6 سال پیش

ببخشید می خواستم بدونم الان موجود هست و آیا کالا اصل و اورجیناله؟ چون نمی خوام فیک بگیرم. و اینکه اگه الان سفارش بدم شنبه به دستم می رسه؟

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام بله موجود هست . از اصل بودنش خیالتون راحت باشه از نمایندگی نوکیا در تهران تهیه میشه و موجود داریم .