not loaded

ترازوی دیجیتال و هوشمند شیائومی

می همراه

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : ترازوی هوشمند شیائومی

- نام انگلیسی : Xiaomi Mi Smart Scale Bluetooth 4.0

- ابعاد :  ۲۸.۲ × ۳۰۰ × ۳۰۰ میلی متر

- وزن : ۱.۹ کیلوگرم

- رنگ : سفید

- جنس : شیشه ای و ABS

- منبع تغذیه : ۱ عدد باتری قلمی

- دارای سنسور osnschennye جهت اندازه گیری با دقت بسیار بالا

- قابل اندازه‌گیری و نمایش وزن

- قابل اتصال به بلوتوث گوشی موبایل

- قابلیت سینک شدن داده های داخلی با اپلیکیشن شیائومی

- قابلیت اطلاع از تغییر وزن خود

- دقت اندازه گیری : ۵۰ گرم

- قابلیت تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم

- قابلیت اندازه گیری وزن مناسب

- امکان مشاهده تاریخچه وزن ها (تا ۱۶ فرد مختلف) از طریق نصب اپلیکیشن مربوطه

- مجهز به ۱۶۱ چراغ ال ای دی برای نمایش وزن بر حسب کیلوگرم و پوند

- دارای لبه و گوشه های برش داده شده توسط دستگاه CNC 

- اطلاع از کوچکترین تغییرات در وزن

- شناسایی تغییر وزن برای هر ۱۰۰ گرم با توجه به تحرک

- بررسی نمودار وزن خود با نرم افزار شیائومی بعد از آهسته دویدن ، سالن ورزش ، پیاده روی ، خرید و یا حتی پس از کارهای خانگی

- برنامه ریزی آسان مناسب با اندامتان بر اساس BMI

- دارای گارانتی ۱ ساله شرکت می همراه

- نحوه سینک شدن دستگاه با موبایل : 

- با نصب نرم افزار Mi Fit روی گوشی های هوشمند با سیستم‌عامل‌های Android 4.4 یا iOS 7.0، این ترازو پس از جفت شدن با گوشی تمامی نمودارها و اطلاعات مربوط به شاخص سلامتی شما را از طریق بلوتوث به گوشیتان میفرستد و یک تصویر کلی از وضعیت سلامتی شما را به نمایش میگذارد. ( لینک در آخر توضیحات قرار دارد )‌

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

پیشرفت حوزه سلامت باعث شده تا شرکت شیاومی یک ترازوی دیجیتال با قابلیت تحمل وزنی برابر با ۱۵۰ کیلوگرم تولید و روانه بازار کند.با نصب نرم افزارMi Fit روی گوشی های هوشمند با سیستم‌عامل‌های Android 4.4 یا iOS 7.0، این ترازو پس از جفت شدن با گوشی تمامی نمودارها و اطلاعات مربوط به شاخص سلامتی شما را از طریق بلوتوث به گوشیتان میفرستد و یک تصویر کلی از وضعیت سلامتی شما را به نمایش میگذارد.این ترازو با دقتی برابر با ۵۰ گرم اندازه گیری شاخص سلامتی BMI را عهدار میشود و با ارسال اطلاعات حداکثر ۱۶ نفر با واحدهای اندازه ‌گیری کیلوگرم و پوند و قابلیت تشخیص رده سنی با توجه به توده بدنی فرد و سیستم خاموشی خودکار همراه با منبع تغذیه باتری قلمی خود را از تولیدات سایر شرکتها متمایز میسازد.

دقت بالا ترازوی هوشمند شیائومی تا ۱۰۰ گرم اندازه کیری شده است تا معادل با یک لیوان آبی که روی ترازو میل میکنید به طور دقیق اندازه گیری شود که این دقت بالا در اندازه گیری به لطف سنسور osnschennye محقق میشود و با اتصال به تلفن همراه شما میتوانید از سلامت خود و بقیه اعضای خانواده در هر کجا که باشید اطمینان داشته باشید.

به عنوان یک قاعده کلی ، حتی کوچکترین تغییرات در وزن بدن هم گاهی بسیار مهم میشوند.با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد حسگر با حساسیت بالا و انتخاب بسیار قوی و قابل اعتماد فولاد منگنز شما مجاز هستید که دقت و صحت اندازه گیری وزنتان را محاسبه نمایید. ما برنامه محاسبه وزن به شیوه سنتی را تغییر داده و به جای آن سیستم اندازه گیری وزن را به روشی کاملا دیجیتال ارایه نمودیم تا شما بتوانید طی یک دوره بسیار کوتاه وزن خود را بر اساس معیار های شخصیتان ارزیابی نمایید. هر روز، شما می توانید حتی کوچکترین تغییرات در وزنتان را پیگیری نمایید.

شما می توانید تغییر در وزن خود را برای هر ۱۰۰ گرم با توجه به میزان تحرکتان شناسایی کنید : پس از آهسته دویدن ، سالن ورزش ، پیاده روی ، خرید و یا حتی پس از کارهای خانگی! شما همچنین می توانید در هر زمان نمودار وزن خود را با نرم افزار شرکت شیائومی بررسی کنید و در کنار خود یک مشاور حرفه ای در حوزه سلامت داشته باشید.با باز کردن نرم افزار شیائومی مناسب با ترازو شما می توانید داده های خود، تغییرات برنامه و بطور کلی روند پیشرفت و یا پسرفت خود را ببینید.علاوه بر این، بر اساس BMI، شما می توانید یک تمرین روزانه متناسب با اندامتان برنامه ریزی کنید و برای آن یک رژیم غذایی تنظیم نمایید.

بر اساس جرم بدن انسان،ترازو یک مقیاس هوشمند انجام میدهد و بطور خودکار می تواند هرعضو خانواده را که یک بزرگسال یا کودک است را تشخیص دهد . به جهت اطمینان از جنس بدنه و نحوه عملکرد صحیح دستگاه این ترازو یک سری از آزمایش های اختصاصی مقاومت از جمله سقوط یک توپ فولاد در سطح وزن را تجربه کرده است و شاید این دقیقا همان چیزی باشد که بطور تصادفی حتی در داخل حمام هم برای هر شخصی اتفاق می افتد.

شما با باز کردن نرم افزار موبایل ترازو می توانید تمام اطلاعات خود را همگام سازی کنید، و به روز رسانی سیستم عامل را انجام دهید.مصرف انرژی بسیار پایین دستگاه و طول عمر باتری بسیار بالا حتی در هنگام استفاده از بلوتوث میتواند تامین انرژی دستگاه را برای یک سال تمام تضمین نماید.

منبع : می همراه

لینک برنامه MiFit برای استفاده هوشمند از این ترازو

هر سوالی در مورد این محصول دارید بفرمایید دارید بفرمایید کارشناسان ما آماده پاسخ گویی هستند .  

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید