پاور بانک و مودم همراه 4G شیائومی

می همراه

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : پاور بانک و مودم همراه ۴G شیائومی

- مدل : ZMI MF855

- لینک سایت شیائومی از محصول

- رابط‌‌ها :  ورودی میکروUSB ، USB

- ورودی :‌ 5V / 2A

- خروجی : 5.1V / 2.1A

- پشتیبانی از :‌ شبکه سیمکارت های های 3G , 4G , LTE

- ظرفیت باتری :3.6V/7800mAh

- عمر باتری ۵۴ ساعت استفاده اینترنتی

- پشتیبانی از استاندارد های : GSM/TD-SCDMA/WCDMA/TD-LTE/FDD-LTE‏

- سرعت انتقال اطلاعات300 مگابیت بر ثانیه (300Mbps)

- تعداد آنتن دو عدد ۴G و Wi-Fi

- سرعت دانلود تا ‏‎120Mbps‎‏

- سرعت آپلود تا ‏‎50Mbps‎‏

- قابلیت اتصال همزمان به ۸ دستگاه وای فای + به همراه مدیریت یوزرها

- دارای پورت USB برای استفاده به عنوان پاوربانک

- ظرفیت پاوربانک ۷۸۰۰ میلی آمپرساعت

- مناسب برای سفر و مودم همراه

- دارای اپلیکیشن برای مدیریت یوزرها و مصرف

-  محصول سازگاری با سیستم عامل ‏Android‏ و ‏iOS‏

- گارانتی ۱ ساله تعویض می همراه

- لینک راهنمای نصب

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

ورژن جدیدی از پاور بانک های شیائومی با نام ‏ZMI‏ تولید شده است که بسیار متفاوت از پاور بانک ‌های نسخه پیش از خود است. این پاور بانک که در عین حال روتر نیز هست، می‌تواند نیاز هم‌زمان شما ‏به اینترنت و شارژ را برآورده کند. ‏ پاور بانک و مودم همراه ۴G شیائومی ZMI، روتری است که از شبکه های ‏‎۴G/3G‎‏ پشتیبانی کرده، همچنین از ‏استانداردهای ارتباطاتی موبایل مانند ‏GSM/TD-SCDMA/WCDMA/TD-LTE/FDD-LTE‏ نیز ‏پشتیبانی میکند. این ویژگی برای افرادی که دائم در سفر هستند بسیار مفید است.‏ این روتر پاور بانک دارای سرعت بالایی است و مصرف انرژی پایینی دارد. سرعت دانلود تا ‏‎۱۲۰Mbps‎‏ و آپلود تا ‏‎۵۰Mbps‎‏ بوده که ۱۰ الی ۳۰ مرتبه از ‏‎۳G‎‏ سریعتر است. در این روتر پاور ‏بانک از یک باتری ۷۸۰۰ میلی آمپرساعتی توکار استفاده شده است که نرخ تبدیل آن تا ۹۳% می‌رسد. ‏این چیپ‌های کلاس جهانی نه تنها امن‌تر است بلکه عمر و دوام بالاتری نیز دارد.‏ ‏۸ دستگاه وایفای می‌تواند بطور هم‌زمان به روتر پاور بانک ‏ZMI‏ متصل شود؛ همچنین این روتر پاور ‏بانک مجهز به یک پورت ‏USB‏ است. از دیگر ویژگی‌های این محصول سازگاری با سیستم عامل ‏Android‏ و ‏iOS‏ است.‏

 

حال تصور کنید که شما می‌توانید دو دستگاه مفید یعنی مودم و پاور بانک را در یک دستگاه داشته باشید. مودم همرام و پاور بانک ZMI می‌تواند نیازهای شما را در این مورد برآورده کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید قرار دادن سیم کارت دیتا درون دستگاه است تا پس از آن بلافاصله به طور اتوماتیک شبکه را شناسایی کند. اگر شما احتیاج به تنظیم کردن این مودم و پاور بانک شیائومی داشتید، به اینترنت متصل شوید و  در مرورگر آی پی ۱۹۲٫۱۶۸٫۲۱٫۱ و رمز عبور پیش فرض zimifi را تایپ کنید.

 

روتر ۴G/3G مودم همرام و پاور بانک ZMI  تمامی دستگاه‌هایی را که در شبکه ۴G/3G کار می‌کنند، پشتیبانی می‌کند که این روتر هوشمند شیائومی به تنهایی می‌تواند تمامی مشکلات مربوط به این مسأله را حل کند.  این محصول هوشمند شیائومی، از استانداردهای ارتباطات موبایلی GSM/TD-SCDMA/WCDMA/TD-LTE/FDD-LTE پشتیبانی می‌کند که این ویژگی برای زمانی که قصد مسافرت به اقصی نقاط دنیا را دارید، بسیار کارآمد خواهد بود.

سرعت بالا و ذخیره انرژی پشتیبانی از شبکه پرسرعت ۴G  به صورت سریع و بدون قطعی از ویژگی‌های این محصول است. سرعت دانلود تا ۱۲۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه می باشد؛ که ۱۰ تا ۳۰ بار سریعتر از شبکه ۳G است. این روتر شیائومی مصرف برق پایینی دارد و عمر باتری آن تا ۵۴ ساعت است.

پاور بانک ۷۸۰۰ میلی آمپر ساعتی این پاور بانک با نرخ بازده ۹۳% ساخته شده که موجب بهینه‌سازی کارایی این محصول در شارژ و دشارژ شده است. تراشه های کلاس جهانی نه تنها امن‌تر هستند بلکه دوام و عملکرد بهتری نیز دارند.

ویژگی‌های بارز دیگر این محصول امکان ساپورت ۸ دستگاه از طریق WiFi و یک کاربر از طریق USB را به طور همزمان دارد که  نسبت به hotspot تلفن‌های همراه سریعتر است و قطعی کمتری دارد. توانایی کنترل برنامه‌های اختصاصی را دارد و عدم دسترسی به شبکه را کاهش می‌دهد. سازگار با سیستم عامل‌های iOS و اندروید است و از تمامی موبایل‌ها و تبلت‌ها پشتیبانی می‌کند.

لینک راهنمای استفاده از مودم 

منبع رایانه همراه

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

حمید سرخی در 6 سال پیش

قیمتش در سطح شهر 255 هزار تومان است.

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام بسیار ممنونم آقا حمید عزیز با تشکر از کامنتی که گذاشتین باید خدمتتون عرض کنم ملاک قیمت ما بسیار متفاوت هست ممکنه شرکت ها و فروشگاههای مختلفی قیمت دلخواه خودشون حتی کمتراز قیمت خریدشون به مشتری بدهند بعضی مواقع هم هست تامین کننده ها قیمتی را اعلام میکنند ما باید ازشون پیروی کنیم . در کل در آخر ما قیمتمون رو با تخفیف گذاشتیم همونطور که مشاهده میکنین حتی از قیمت های در سطح شهری که شما فرمودید هم کمتر هست که باز به نفع خریداران عزیزمون می باشد . هر سوال و موردی هست من در خدمتتون هستم .

افروز در 6 سال پیش

ینی مودم اینترنت هم هست؟؟؟ سیم کارت میخوره؟

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام . بله فاطمه خانم سیمکارت که بزارین روش میتونین از اینترنت همه جا استفاده کنین و حتی به عنوان وای فای همیشه همراه داشته باشید .

فرنوش صیادی در 6 سال پیش

سلام روزتون بخیر. با همه سیم کارت ها فعال هستش؟ مشکلی نداره کدوم اپراتور باشه؟ اپلیکیشنش به چه زبانی هست؟

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام خانم صیادی . با همه اپراتورها مچ میشه و بدون مشکل کار میکنه . با توجه به تعداد فروشمون و استاندارد GSM که ایران ساپورت میکنه خدمتتون میگیم . . هم میتونین اینترنت رو به صورت وای فای بگیرین و ۴ جی . اپلیکیشن انگلیسی هست میتونین کنترل کنین که هر کاربری که وصل شده چقدر استفاده کرده ( یعنی مثل روتر عمل میکنه ) .