not loaded

آموزش زبان انگلیسی نصرت در ۳ سطح یا ۹۰ روز

بانک نرم افزار JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : آموزش زبان انگلیسی نصرت در ۹۰ روز

- نسخه صادراتی

- مناسب برای سیستم عامل های : ویندوز 7 / 8 / 8.1 / 10

- شماره اثر :‌ ۰۳۵۲۴۴-۰۰۶۲۵-۸

- نسخه نهایی آموزش زبان انگلیسی نصرت

- مکالمات روزمره زبان انگلیسی

- تقویت حافظه در حین آموزش زبان

- آموزش مکالمه و یادگیری زبان در ۹۰ روز

- کتاب لغت نامه واژگان ضروری نصرت

- بهمراه دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری

- کیفیت صدای برتر ویژگی خاص این جموعه

- حجم : ۴۰۰۰ مگابات

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

آموزش زبان انگلیسی نصرت یکی از معروف ترین مجموعه هایی است که جهت آموزش کامل مکالمه شما را یاری می کند و بر روی  تمامی مهارت های مکالمه شامل گویش، تلفظ و لغات تاثیر بسزایی دارد. برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیا است. آموزش زبان انگلیسی به روش نصرت باعث تقویت حافظه و مهارت یادگیری در حین آموزش می شود. دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و متنوع است. با این مجموعه شما می توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید زیرا این بسته قابل اجرا بر روی کامپیوتر، موبایل و دی وی دی پلیر (DVD Player) می باشد. مجموعه ای که در این سایت برای شما فراهم کرده ایم آخرین و کامل ترین نسخه (شامل نصرت۱، نصرت۲، نصرت۳) آموزش زبان انگلیسی نصرت (نسخه صادراتی) است.این مجموعه دارای فایل mp3 است که از بارزترین مشخصه های این مجموعه کیفیت صدای عالی آن می باشد.

آنچه در این مجموعه خواهید آموخت :

  • دوره مقدماتی و پیشرفته مکالمه زبان انگلیسی در سه ماه با روزی ۳۰ دقیقه گوش کردن به هر درس.
  • روش استفاده آسان برای تمام سنین با هر سطح آشنایی به زبان انگلیسی.
  • تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری.
  • بیش از ۵۰ ساعت آموزش شامل محاوره، آشنایی با لغات، آموزش حروف اضافه، آشنایی با جمله سازی.
  • با این مجموعه شما می توانید در هر جا و در هر مکان زبان انگلیسی را مکالمه کنید و در واقع میتوان گفت به علت دسترسی آسان به این مجموعه از کوچکترین فرصتها (مترو ، اتوبوس و حتی در هنگام رانندگی) استفاده کرد و مکالمه انگلیسی خود را تقویت کرد.

قیمت زبان نصرت در سری صادراتی به علت کیفیت صدای برتر و دروس جدیدی که در آن به عنوان مکالمات روزمره انگلیسی گنجانده شده کمی بالاتر از نسخه های قدیمی تر می باشد.

تا قبل از سری صادراتی این مجموعه بسیاری از زبان آموزان و علاقه مندان به شیوه نصرت به دنبال تفاوت زبان نصرت 1 و2  و یا تفاوت زبان نصرت 2 و3  بودند و جواب دقیقی برای سوالشان پیدا نمی کردند. اما مجموعه جدید و سری صادراتی نصرت دارای تفاوت چشمگیری با مجموعه های قبلی است.

همانطور که می دانید آموزش زبان انگلیسی نصرت به صورت فایل های صوتی می باشد و مجموعه ای با عنوان فیلم آموزش زبان انگلیسی نصرت  وجود ندارد. پس هنگامی که شما از مجموعه ای استفاده می کنید که تماما به صورت فایل های صوتی می باشد و دیالوگ ها به صورت تصویری نمی باشند، "کیفیت فایل های صوتی" نقش اول در جذابیت مجموعه و درک بهتر مطالب آموزش داده شده در مجموعه را ایفا می کند.

منبع

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

آرش امیرشهر در 6 سال پیش

دستون درد نکنه سفارش دادم . اون بالا به اشتباه به جای "30 درصد تخفیف " نوشتید 45 درصد تخفیف . "آموزش زبان انگلیسی نصرت در ۳ سطح با ۴۵٪ تخفیف و پرداخت ۲۱۰۰۰ تومان به جای ۳۰۰۰۰ تومان "

میلاد فخر در 6 سال پیش

بسیار ممنونم آقا ارش اشتباه من رو گفتین . درست شد . امیدوارم که از محصول راضی باشین . نظرتون رو بفرمایید در موردش حتما .

آرش امیرشهر در 6 سال پیش

12 ساعته بعد از سفارش رسید به دستم ممنون ،، ولی مشکل داشت . " کتاب لغت نامه واژگان ضروری نصرت " داخل بسته بندی نبود ! یه سوال دارم ، آیا پکیج دسته دوم بود ؟ اما خود زبان رو گذاشتم روش تدریس واقعا خوبه و می تون کمک باسه .

آرش امیرشهر در 6 سال پیش

حتی اطلاعات روی جعبه پکیج با محتوای درون دیسک کمی با هم تفاوت دارن !

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام آرش عزیز مثل همیشه از شما تشکر میکنم که ما در جریان نظر و ایراد کار و پیشنهاداتت قرار میدی . واقعیت این هست که این جنس ها پلم هست و شرکت سازنده یعنی لوح صبا اعلام کرده که باید دفترچه داخلش باشه ! من از تامین کننده پیگیری میکنم و خدمتتون حتما خبر میدم . https://goo.gl/uQV3z4