کابل افزایش طول ۳ متری USB 2.0 تسکو

پیشگامان پی سی JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : کابل افزایش ۳ متری USB 2.0 تسکو

- محصول : تسکو

- طول : ۳ متر

- رنگ : آبی

- جنس : PVC

- روکش نرم و انعطاف پذبر

- مقاوم در برابر خوردگی

- دارای نویزگیر

- دارای تکنولوژی Plug and Play

- سرعت بالا

- ایمن

- یک سال گارانتی توسن سیستم

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

کابل افزایش طول می‌تواند دسترسی به دورترین درگاه‌های USB را برایتان آسان کند. گاهی اوقات به خاطر محدودیت فضا، یا تغییر دکوراسیون و چیدمان تجهیزات، دسترسی به درگاه‌های پشت کیس یا سایر دستگاه‌ها دشوار می‌شود. گاهی هم نیاز است که در فاصله‌ای بیشتر از حد معمول از کامپیوترها، به درگاه USB دسترسی داشته باشیم. اینجاست که پای کابل‌های افزایش طول به میان می‌آید. این کابل‌ها دارای یک کانکتور نری و یک مادگی یکسان هستند. TC 05 به طول 3 متر آماده ارائه دسترسی بهتر برای شماست .

این کابل از یک نویز گیر بهره می برد . در مورد نویز گیر به صورت مفصل اینجا توضیح داده شده :

 

 

نویز EMI یا تداخل الکترومغناطیسی چیست ؟

EMI مخفف Electromagnetic Interference و به معنی تداخل الکترومغناطیسی هست . وقتی از یک جسم رسانا مثل سیم ، جریان عبور میکنه ، یه میدان مغناطیسی کوچکی دور اون سیم درست میشه که می تونه روی مدارات یا قطعات الکترونیکی به عنوان نویز تاثیر بگذاره . یا مثلا CPU و یا پردازنده گرافیکی برای خودشون یک تولید کننده پالس دارن که فرکانسش خیلی بالاست . این فرکانس های بالا می تونن نویز هایی رو ایجاد کنن که در عملکرد دیگر مدارات الکترونیکی تداخل ایجاد کنه . برای حل این مشکل اومدن نویزگیر هایی رو از جنس فریت طراحی کردن .

فریت Ferrite چیست ؟

فریت یک ترکیب شیمیایی از مواد سرامیکی با اکسید آهن هست که در سال 1930 و توسط دو دانشمند ژاپنی در موسسه تکنولوژی توکیو ژاپن اختراع شد . از فریت به خاطر نفوذ پذیری مغناطیسی بالا و همچنین هدایت الکتریکی خیلی کمش بیشتر در ترانسفورماتورهای RF و همچنین به عنوان هسته برای سلف ها استفاده میکنن .

قطعه یا برآمدگی استوانه ای انتهای سیم ها چیست ؟

 

این قطعه استوانه ای همون فیلتر EMI یا از بین برنده تداخل الکترومغناطیسی هست که از جنس فریت ساخته شده . در انگلیسی به این قطعه استوانه ای Ferrite Bead میگن که bead به معنی مهره هست . Ferrite Bead یک قطعه غیر فعال یا به انگلیسی Passive هست به این معنی که برای انجام وظایف خودش احتیاج به برق یا منبع تغذیه نداره . Ferrite Bead نوعی از چوک الکتریکی هست و وظیفه سد کردن فرکانس های بالا و در عین حال عبور فرکانس های پایین مثل سیگنال DC رو داره . در فرکانس های بالا به دلیل ایجاد مقاومت زیاد روی سلف ، اجازه عبور جریان ( در اینجا نویز ) داده نمیشه و وقتی فرکانس پایین هست سلف به صورت یک اتصال کوتاه عمل میکنه و جریان عبور میکنه ، این قابلیت مختص سلف یا سیم پیچ ( چوک ) هست . فلسفه الکترونیکی داره که اینجا خیلی جاش نیست بخوام بازش کنم .

این فریت می تونه به صورت استوانه ای کامل باشه که قبل از بسته بندی سیم ، سیم رو از داخلش رد می کنن یا می تونه به صورت دو نیم استوانه باشه که بعدا به هم متصل میشن .

منبع علم فردا

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

آرش امیرشهر در 6 سال پیش

کابل جنس خوبی داره و فقط می تونه برای استفاده از تمام وسیله هایی که به برق زیادی نیاز ندارن استفاده بشه و به خوبی عمل کنه ( فلش مموری و مخصوصا دسته های بازی کامپیوتر و ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و ... ، پرینترر و... ) ، اما به دلیل طول 3 متریش به هیچ عنوان توصیه نمی شه برای استفاده در وسیله هایی که به برق زیادی نیاز دارن مثل هارد اکسترانل استفاده بشه و به احتمال خیلی زیاد برق بهش نمی رسونه .

آرش امیرشهر در 6 سال پیش

لطفا نظر رو تایید کنید .

میلاد فخر در 6 سال پیش

با تشکر از جناب امیرشهر عزیز و نظر خوبتون . به طور کلی کالاهایی که نیاز به ولتاژ بیشتر دارند از هاب های آداپلتور دار باید استفاده بشه که متستفانه سیم های کوتاهی دارند .

میلاد فخر در 6 سال پیش

حتما تائید میشه جناب امیرشهر عزیز چه نظرات مثبت و چه منفی تا دوستان با دید باز خریداری کنند ولی چون تعداد زیاد هست ممکنه با فاصله زمانی ۱ روزه باشه