کیف های لپ تاپ Pierre Cardin

فروشگاه شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کیف لپ تاپ برند Pierre Cardin

- رنگ : مشکی

- ابعاد : 42×33 سانتیمتر

- مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

- دارای محفظه هایی برای وسایل جانبی لپ تاپ

- رنگ : مشکی

- ضد ضربه

- جنس : برزنت

- تعداد دسته : دو عدد

- قابل استفاده به صورت دوشی و دستی

- دارای آستر

- دارای دو زیپ اصلی

- دارای یک زیپ جلو کیف و یک زیپ پشت کیف

- عکس های فوق،عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

کیف لپ تاپ برای بعضی‌ها وسیله ای تجملی و اضافی است و برای خرید آن هزینه نمی کنند. یا این که کیف لپ تاپ‌های نامناسب خریداری می‌نمایند. لپ تاپ، کامپیوتری قابل حمل است و طراحی لپ تاپ‌ها به منظور قابل حمل بودن آن بوده است، در حالی که برای حمل و نقل بهینه سازی نشده و نیاز به ابزاری جانبی برای حمل و نقلی مطمئن دارند، این ابزار کیف لپ تاپ است. برای اغلب خریداران کیف لپ تاپ ، این کالا تنها و تنها نقش محافظت از لپ تاپ را داشته و چندان به وظایف دیگرکیف لپ تاپ اهمیت نمی‌دهند. گروهی هم به زیبایی ظاهر، رنگ و طراحی آن توجه بسیار زیادی دارند. گروهی نیز تنها با هدف خرید وسیله‌ای برای حمل لپ تاپ، دست به خرید کیف لپ تاپ می‌زنند.

بسیاری از کیف لپ تاپ‌های گران قیمت و مارک‌دار وجود دارند که هیچ کیفیتی ندارند و فقط طراحی زیبا دارند. این ظاهر گول زننده می‌تواند صدماتی جبران نشدنی به لپ تاپ وارد کند

کیفی که انتخاب می کنید باید مناسب و اندازه لپ تاپ شما باشد. سپس اصطحکام آن را بررسی کنید و ضد ضربه بودن آن را. محفظه باید محکم باشد. اگر محفظه و یا به طور کلی کیف لپ تاپ ضد آب باشد بسیار بهتر است. همچنین سطح آن باید صاف باشد تا بدنه لپ تاپ را خش دار نکند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید