not loaded

شامپو ضد ریزش سیر IROX (فروش ویژه)

صبوری 3

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : شامپو ضد ریزش سیر IROX

- حجم : ۲۰۰ گرم

- مناسب برای موهای خشک تا معمولی

- ضد ریزش مو

- افزایش لطافت و شادابی مو

- کمک به بهبود رشد و رویش مو 

-ساخت کشور ایران

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

عصاره سير از ديرباز در طب سنتي براي تحريك رشد مو،اثرstimulant بكار ميرفته است. اين تركيب مانند گزنه و ساير تركيبات محرك رشد مو بر روي عروق سطحي پوست سر اثر كرده و جريان خون سطحي را افزايش ميدهد. وجود اين عصاره در شامپو سير ايروكس، در موهايي كه ريزش دارند اثر مطلوبي خواهد داشت. شامپو سير ايروكس برپایه شوينده هاي آنيونيك وآمفوتريك فرموله شده است و وجود آمونيوم لورت سولفات safety و نرم كنندگي شامپو را افزايش داده است. تركيبات فراواني براي اثر نرم كنندگي و حالت دهندگي در آن بکار برده شده است مثل روغن جوجوبا، ويتامين E، گليسيرين و د-پانتنول. پلی کوارترنیوم 10 موجود در شامپـو نیز موجب ترمیـم موهـای شکننـده شده و از آسیـب مـو و موخوره جلوگیـری می کند. همچنین سبب تسکین التهاب و مرطوب کنندگی Scalp میشود. عصاره چای سبز و گیاه کریزانتلیـس اضافه شده به فرمول موجب کاهش التهـاب و خارش اسکالـپ میشود.

شامپو سیر ایروکس از ترکیبات پایه آمونيوم لورت سولفات (آنيونيک با خواص آمفوتری)، سديم لورت سولفات، DEA-اسيد های چرب کوکونات، TEA-لورت سولفات، بتائين و از افزودنی های پروپيلن گليکول، گليسيرين، پلی کواترنيوم- 10 به عنوان مواد نرم کننده ومرطوب کننده و عصاره ی سير، روغن جوجوبا. به عنوان مواد محرک رشد مو، التيام بخش، ضد التهاب و از ویتامین های E و د- پانتئول و از عصاره ی چای سبز و کريزانتليس به عنوان آنتی اکسيدان در این شامپو استفاده می شود.

 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید