نمک حمام MAX LADY

صبوری 3

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : نمک حمام

- حجم : ۳۰۰ میل

- موجود در عصاره های مختلف

- برای خرید و مشاهده عصاره های موجود روی دکمه انتخاب کنید کلیک کنید.

  • شیر : سفید کننده ٬ مناسب پوست های حساس
  • زیتون : لطافت پوست٬ روشن و جوانسازی پوست
  • آلوورا : ضدچروک٬ مرطوب کننده و حذف سلول های مرده

- مخصوص رفع تیرگی های ناشی از اصلاح

- از بین بردن جای لک و جوش

- رفع ترک پوست

- تاریخ انقضا : ۲۰۱۹

- ساخت کشور تایلند

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

نمک حمام بدن محصولی بسیار موثر برای رفع تیرگی پوست مناطق اصلاح شده مانند زیر بغل و ناحیه حساس ، رفع لک های ایجاد شده بر اثر استفاده از موم و اپیلاسیون و همچنین از بین بردن سیاهی سر آرنج،زانو و قوزک پا.
این محصول دارای خاصیت روشن کنندگی است و چون منبعی غنی از ویتامین ای می باشد موجب شادابی،جوانی و احساس لطافتی کودکانه روی پوست شده و روند پیری پوست را کند می کند.نمک حمام اثر ضدسرطانی داشته و با جلوگیری از آزادشدن آنزیم های پوستی مانع الـــتهاب پوست شده و باعث حفظ رطوبت پوست می شود

در زمان استحمام مقداری از نمک را کف دست ریخته و به صورت چرخشی روی محلی که نیاز هست بمالید این کار را تا زمانی که نمک در زیر دستان شما حل شود ادامه دهید. سپس اجازه دهید 3 تا 5 دقیقه روی پوست شما بماند و در نهایت با آب شستشو دهید ممکن است در مناطق اصلاح شده احساس سوزش مختصری شود هر بسته نمک برای 20 بار استفاده کافی می باشد. بعد از 7 بار استفاده از نمک نتایج تاثیر آن به وضوح قابل مشاهده می باشد در صورت استمرار در استفاده از این نمک بازگشت تیرگی و لک و یا ترک پوست نخواهید داشت. این نمک فقط برای استفاده بدن مناسب است و برای صورت باید از صابون پاپایا استفاده نمود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

برچسب ها