چراغ LED Plus همراه شیائومی

می همراه

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : چراغ LED همراه شیائومی

- طول کابل : 20 سانتی متر

- رنگ :  آبی و سفید

- جهت مشاهده و خرید رنگ های موجود روی دکمه انتخاب کلیک کنید.

- وزن : 10 گرم

- دارای ۵ درجه روشنایی

- نوع اتصال : پورت USB

- اتصال به دستگاه هایی از قبیل : کامپیوتر , لپ تاپ , پاوربانک و ....

- نور عالی و زیاد

- کشور سازنده چین

- گارانتی ۱ ساله می همراه

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شیائومی مدتی است که فروش تجهیرات جانبی را نیز آغاز کرده است. یکی از این محصولات چراغ ‏LED Plus‏ یو اس بی است که می‌تواند با یک پاور بانک و یا حتی از طریق پورت ‏USB‏ لپ‌تاپ شما ‏شارژ شود. این چراغ برای اشخاصی که تمایل به مطالعه در تاریکی دارند و یا مجبور به استفاده از ‏لپ‌تاپ خود در محیط با نور کم هستند و از عدم نور کافی برای دیدن کیبورد خود رنج می‌برند، بسیار ‏مناسب است؛ حتی در مواقع اضطراری می‌تواند با کمک یک پاور بانک به عنوان یک چراغ‌ قوه ‏کوچک مورد استفاده قرار بگیرد. ‏
این چراغ شیائومی، به لطف بدنه‌ی انعطاف‌پذیر و وزن کمش می‌تواند بنا به نیاز شما و شرایط محیط مورد استفاده قرار بگیرد. ‏برخلاف دیگر چراغ‌های ‏LED‏ موجود در بازار، چراغ ‏LED Plus‏ یو اس بی شیائومی به علت مجهز ‏بودن به پوشش شفاف، خروجیِ نور مناسبی را ارائه می‌دهد. این محصول با ویژگی‌های خوبی که دارد می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن به دوستان شما باشد.

پس به نظر میرسد با یکی از بهترین و با ارزشترین محصولات شیائومی رو به رو هستیم این چراغ با ۵ درجه نوری که دارد هر میزان روشنایی که بخواهید رو برای شما محیا میکند در هر جایی که فقط خروجی USB داشته باشید میتواند نوری در اندازه یک لامپ ۱۰۰ واتی برای شما فراهم کند . بر روی بدنه ۱ دکمه قرار دارد که به شما کنترل کامل این چراغ می دهد به طور مثال درصورتی که دکمه  نگه دارید  LED خاموش میشود و با هر بار فشار میزان نور زیادتر می شود . این چراغ قابلیت اتصال به پاوربنک هم دارد درنتیجه همیشه اطراف خودتون رو روشن کنید . از همه مهمتر با داشتن ۱ سال گارانتی دیگر نگران هیچ چیز نباشید . پس پیشنهاد می کنیم همیشه در کنار خود یک عدد داشته باشید .

در اخر هر سوالی در مورد محصول دارید با بخش کالا تماس بگیرید یا در زیر این صفحه نظرات خود را بنویسید کارشناسان شیراز تخفیف همیشه آماده پاسخگویی هستند . 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

مسعود غلامپور در 6 سال پیش

سلام ببخشيد نورش مهتابيه (سفيد) يا آفتابي (زرد) ؟؟؟

سرور سازگار در 6 سال پیش

بنظر قیمتشو اشتباه زدید همه جا 2000 تومن هست

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام خوب هستین ؟‌ این محصولات شیائومی دارای گارانتی ۱۸ ماهه هستن در نتیجه اگر هر مشکلی پیش بیاد شرکت گارانتی کننده براتون تعمیر یا تعویض میکنن . مدل های بدون گارانتی این محصول ۱۵ تومن هم در بازار یافت میشه .

کاربر در 6 سال پیش

سلام ببخشید خواستم بدونم نورش زرد هست یا سفید اگه پاسخ بدید ممنون میشم

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام . نورش سفید هست .