سری جدید ساعت مچی Rolex Datejust

فروشگاه زندیه نقدی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا :‌ ساعت مچی Rolex Datejust

- جنسیت : زنانه

- رده :کلاسیک و روزمره

- درجه کیفی :‌A+++    High Quality

- طرح صفحه :  عقربه (آنالوگ)

- شکل قاب : گرد

- جنس : بدنه و بند از جنس استیل آبکاری شده رنگ ثابت

- شیشه : ضد خش

- دارای جعبه

- ویژگی خاص : بزرگنمایی شیشه در قسمت تاریخ-روزشمار(تاریخ)

- موتور کوارتز(باتری)

- موتور و باتری :  ژاپن اصل

- رنگ : نقره و طلایی-طلایی-طلایی مسی

- اندازه عرض قاب ساعت متوسط : ۳۲ میلیمتر

- اندازه عرض قاب ساعت کوچک: ۲۶ میلیمتر

- حداکثر برای دو دست ۱۶۳ میلیمتر

- ضد آب در حد شست شو

عکس های فوق،عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

برند «رولکسRolex » و برند تابع آن «تودورTudor» ، طراح،  تولیدکننده، و پخش کننده ساعت در سراسر دنیا هستند. این کمپانی در سال 1905 توسط «آلفرد دیویسAlfred Davis » و «هانس ویلسدورفHans Wilsdorf» در لندن، انگلستان تاسیس شد و در سال 1919 دفتر مرکزی کمپانی و دفاتر اصلی تولید کمپانی به ژنو سوییس منتقل شد.در سال  2014 رولکس در لیست قدرتمندترین برندهای جهانی از نگاه سایت «فوربزForbes » شماره‌ی هفتاد و دوم شد. «رولکس» بزرگترین تک برند ساعت لوکس جهان است که روزانه حدود 2000 ساعت مچی تولید می کند.

در سال 1945 شرکت رولکس ساعتی تولید کرد که برای بهتر دیده شدن تاریخ در شیشه آن قسمتی را به صورت محدب طراحی کرد ساعت مچی رولکس Datejust Rolex دیت جاست با طراحی منحصر بفرد در مهندسی، باعث دید بهتر تاریخ گردید. ساعت دیت جاست رولکس به عنوان اولین ساعت با بزرگ نمایی تلسکوپی تاریخ در صنعت ساعت سازی معرفی شده است بعد از چند سال این طرح به حدی مورد استقبال قرار گرفت که به عنوان طرح استاندارد رولکس (Rolex) معرفی شد.

ساعت پیش رو یکی از بهترین کپی های این ساعت است که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است.با کنار هم قرار دادن تمام مشخصات ذکر شده ساعت رولکس دیت جاست خواهید دید که یک ساعت لوکس و با دوام در مقابل ماست. ساعتی که جای خالی اون رو روی دستان خودتون حس خواهید کرد. یک جعبه مارک دار شیک و یک کارت گارانتی یک ساله بهمراه این ساعت به شما تقدیم میشود که آن آن را نفیس تر میکند و مناسب برای هدیه دادن است. نگین های دور صفحه این ساعت جذابیت بیشتری به آن بخشیده و قطر صفحه ۲۶ میلیمتری آن هم سبب می شود این ساعت برای دست های ظریف مناسب باشد

توجه داشته باشید فاکتور خرید کالا را نزد خود نگه دارید و در صورت استفاده از گارانتی کارت را هم همراه محصول برای ما ارسال کنید . گارانتی از زمان خرید و تاریخی که روی کارت است تا یک سال معتبر است.

گارانتی شامل موتور و بدنه ساعت می باشد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

کاربر در 6 سال پیش

با سلام اگه میشه مدل دور نگین دارش رو هم بذارید . باتشکر