not loaded

کپسول یادآوری دارو

شیراز تخفیف فرامرزی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کپسول یادآوری دارو

-  ابعاد : ۳۱ × ۳.۱ × ۸.۵ سانتی‌متر

- دارای زنگ هشدار

- دارای یک محفظه

- دارای صفحه نمایش LCD برای تنظیم ساعت مورد نظر

- موجود در رنگ های متفاوت

- انتخاب رنگ به صورت تصادفی می باشد.

- قابلیت تنظیم وقت دلخواه مطابق با نیاز شما

 - تنظیم تایمر به مدت ۲۳ ساعت و ۵۹ دقیقه

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

 

بسیاری از افرادی که با مشغله‌ی کاری زیادی رو‎به‌رو هستند به خاطر سپردن کارهای مختلف از جمله مصرف دارو در زمان معین برای آن‌ها کار بسیار مشکلی است. بنابراین وسیله‌ای که بتواند این مشکل را برای آن‌ها برطرف کند می‌تواند برای این افراد بسیار سودمند باشد. این وسیله که ظاهری کپسول مانند دارد شامل 2 بخش جداگانه با 2 رنگ متفاوت استوی بخش زرد رنگ 3 دکمه‌ با نام‌های A، B و C وجود دارد. با استفاده از دکمه‌ها‌ی A و B به ترتیب می‌توان ساعت و دقیقه را تنظیم کرد.

با زدن دکمه‌ی C دستگاه شروع به شمارش معکوس کرده و نور صفحه نمایش کم و زیاد می‌شود. با فشردن مجدد و 2 ثانیه‌ای دکمه‌ی C، تایمر به حالت تعویق در می‌آید. با فشردن مجدد دکمه‌ی C، شمارش معکوس مجددا شروع می‌شود. پس از به پایان رسیدن زمان تنظیم شده، زنگ هشداربه صدا در می‌آید. پس از به پایان رسیدن زنگ هشدار، با فشردان مجدد دکمه‌ی C می‌توان زمان هشدار را مطابق با زمانبندی قبل به راه انداخت. با فشردن کلیدهای A و سپس B می‌توان آخرین تنظیمات را لغو کرد و زمانبندی مجددی را به راه انداخت.

Medicine Box Timer Type2 برای کار کردن به یک عدد باتری ساعتی نیاز دارد. در صورت کم نور شدن نور صفحه نمایش می‌توان کاور پشت دستگاه را باز کرده و باتری را تعویض کرد. Medicine Box Timer Type2 دارای 1 محفظه‌ی نگهداری دارو، 3 دکمه‌ی تنظیمات زمان‌بندی و منبع تغذیه‌ی باتری ساعتی است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید