هدست A4Tech DJ مدل HS-800

فروشگاه آپادانا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : هدست A4Tech DJ

- مدل HS800

- جنس بدنه : قسمت بیرونی چرم ، قسمت داخلی پارچه ای

- رنگ : مشکی

فرکانس : 20Hz - 20KHz

حساسیت :‌ 97 dB

امپدانس ۳۲ اهم

طول کابل : 1.8 متر

- دارای جک 3.5 صدا و میکروفن

- کیفیت صدای فوق العاده عالی

- میکروفن داخلی

- شفافیت صدای بی نظیر

- دارای کنترل صدای داخلی و قابلیت میکروفن

- کوسن فوق العاده نرم برای گوش

- حذف صدای اطراف و نویزگیر

- بالشتک نرم برای استفاده طولانی بر روی سر

- قابل تنظیم با توجه به سایز و شکل سر

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

برند A4tech یکی از بهترین تولید کننده ها حرفه ای محصولات دیجیتال است . ماوس و کیبورد های A4tech طرفداران زیادی دارد . حال شیراز تخفیف هدست دی جی ایفورتک را برای کاربران خود به فروش گذاشته است . این هدست از نظر کیفیت صدا بر نظیر است . تمام صدا ها از تمامی فرکانس های صوتی به وضوح شنیده می شود  . بالشتک گوشی این هدفن صدا ها را با کیفیت فوق العاده به گوش شنونده منتقل میکند و از طرف دیگر صداهای اطراف را به کلی حذف می کند و محیطی بی نظیر برای گوش دادن به موسیقی مورد نظر شما می سازد .

هر گونه سوال در مورد این هدست دارید در زیر این پیچ بپرسید یا با بخش کالا تماس بگیرید . کارشناسان کالا همیشه آماده پاسخگویی هستند .

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

آرش امیرشهر در 6 سال پیش

سلام ، خسته نباشد ، از بین این سه تا هدست یی که دارید از نظر کیفیت ساخت و کیفیت صدا و همچنین اذیت نکردن گوش ( روی سر راحت بشینه ) به ترتیب کدوم بهتره ؟ *هدست A4Tech DJ مدل HS-800* *هدست بلوتوث NIA مدل Q8 اصلی* *هدست بلوتوث NIA مدل X2 اصلی* ممنون

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام آقا آرش عزیز باید خدمتتون عرض کنم مدل X2 کوچیکتر از همه و بیسیم هست مدل Q8 بزرگتر و باز هم بی سیم هست و در اخر A4tech هست که سیم دار و خیلی بزرگه ولی روی سر حسابی خوب جا میششه . شما میتونین سفارش ۲ محصول رو با هم بدید و بعد از تست کیفیت یکی رو پس بفرستین که مشکلی بعد از خرید و استفاده نداشته باشین .