not loaded

مام رول 4×8 (فروش ویژه)

شیراز تخفیف معزی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : مام رول 4×8 

- حجم : ۵۰ میلی

- محافظت 24 ساعته

- جنسیت : مردانه و زنانه

 - برای مشاهده و خرید رایحه های موجود روی دکمه انتخاب کنید کلیک کنید

 

- تاریخ انقضا : ۲۰۱۷

- -عکس های فوق٬عکس واقعی از محصول است که توسط گروه شیرازتخفیف گرفته شده است
 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

بعضی چیزها در عین ناخوشایند بودن همیشه وجود دارند و بهتر است برای رهایی از دست آن ها فکر درستی داشته باشیم. به عنوان مثال بوی بدی که بدن ما آدم ها در زمان عرق کردن خواهد داشت! خود عرق کردن چیز بدی نیست و برای بدن مفید است، اما به دلیل وجود مواد معدنی که غدد عرق ترشح می کنند باکتری های زیادی در روی پوست شروع به فعالیت می کنند و ماحصل غیر قابل تحمل می شود. پس اگر می خواهید که عرق شما بوی بدی نداشته باشد بهتر است از محصولاتی که به نام دئودرانت و یا مام شناخته می شوند و خاصیت بوی بد بدن را تعدیل می کنند استفاده کنید.
مام رول 4*8 ، حاوی ترکیباتی ملایم و سازگار با پوست است که موجب کم شدن میزان تعریق بدن می شود و از به وجود آمدن بوی نامطبوع بدن جلوگیری می نماید.
مام رول 4*8  فاقد الکل و مواد نگه دارنده است که سازگار با پوست بوده و از بروز حساسیت جلوگیری می نماید. این محصول برای استفاده آقایان مناسب است همچنین تا 24 ساعت بعد از حمام، موثر بوده و باعث به وجود آمدن احساس طراوت و شادابی در فرد خواهد شد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید