not loaded

ماسک مو Olives

صبوری 3

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا: ماسک مو Olives

- وزن : ۵۰۰ گرم

-دارای عصاره زیتون

- تقویتی برای موهای آسیب دیده و دکلره شده

- دارای خاصیت نرم کنندگی فوق العاده بالا

 - برای استفاده در داخل حمام

- تاریخ تولید : ۲۰۱۶

- تاریخ انقضا : ۲۰۱۹

-عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

این ماسک موی تقویتی برای موهای آسیب دیده و دکلره شده است که به خاطر وجود سرامید باعث احیاء موهای سر شده و تعادل فیزیولوژیکی ساختار موها را بهبود می بخشد و دارای خاصیت نرم کنندگی فوق العاده بالاست .
این محصول برای موهای خشک و رنگ شده ، علی الخصوص موهایی که به وسیله دکلره ناشی از بی تجربگی یا عدم اطلاعات کافی از نوع مواد و یا زمان لازم سبب آسیب به بافت موها می شود بسیار درمان کننده است .
خاصیت احیاء کنندگی و بازسازی آن عمیقاً بر روی ساقه و ریشه مو اثر مطلوب گذاشته و به سرعت آن را ترمیم می کند و به مو شفافیت و نرمی ابریشم وار بخشیده و موهای آسیب دیده را به شادابی اولیه برمی گرداند .
استفاده از این ماسک مو به طور اخص پس از رنگ ، دکلره ، فر یا صاف کردن با مواد ، مش و یا به طور کلی پس از استفاده از هر مواد شیمیایی و آسیب رسان توصیه می شود .
نحوه استفاده :
مقدار استفاده از این کرم کارایی آن را چندبرابر می کند . موهایتان را بعد از شستشو با شامپو به مقدار مناسب از این محصول آغشته نموده و پس از 3 الی 5 دقیقه با آب فراوان ولرم و یا خنک بدون ماساژ شستشو نمایید .

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

مرجان شیرازی در 6 سال پیش

سلام.امکانش نیست که خودمون بیایم تحویل بگیریم؟

برچسب ها