ژل شستشوی بانوان هیدرودرم (شارژ شد)

صبوری 3
(1 نظر)

5


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : ژل شستشوی بانوان هیدرودرم

-حجم : ۱۵۰

-ضد حساسیت

-ضد باکتری

-نوع عصاره : بابونه

-نرم کننده مخاط و تامین کننده رطوبت آن

- التیام دهنده علائم و عوارض ناشی از حساسیت، تحریک پذیری و خارش

- سازگار با باکتری های مفید

- برطرف کننده بوی نامطبوع

-تاریخ تولید : ۹۴.۱۰

تاریخ انقضا : ۹۸.۱۰

-دارای نماد سازمان غذا و دارو

-کشور سازنده :ایران

-عکس های فوق٬عکس واقعی از محصول است که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

افزایش میزان اسیدیته در ناحیه خارجی واژن احتمال افزایش میزان باکتری‌ها را بیشتر کرده که این باکتری‌ها می توانند باعث ایجاد بیماری و یا بوی ناخوشایند شوند. بر اثر ترکیب باکتری‌ها با ترشحات اطراف واژن بوی نامطبوعی تولید می‌شود که می تواند برای فرد آزار دهنده باشد. برای جلوگیری از پیش آمدن این مشکل استفاده از محصولات بهداشتی ویژه توصیه می‌شود که علاوه بر اینکه پوست ناحیه خارجی واژن را بیش از حد خشک نکند سبب از بین رفتن باکتری‌ها شود.
شرکت هیدرودرم در سری محصولات ویژه خود برای بانوان اقدام به تولید ژل بهداشتی کرده است که مناسب شستشوی روزانه است. این ژل حاوی گلیسیرین وعصاره بابونه با خاصیت ایجاد اثر ضد التهابی در پوست است که از تغییر و خشکی میزان رطوبت طبیعی پوست در ناحیه خارجی دستگاه تناسلی بانوان جلوگیری می‌کند. در ترکیبات این محصول از مواد حساسیت زا استفاده نشده است تا اثری ملایم اما موثر داشته باشد. روش استفاده از این محصول به صورت روزانه و یا در مواقعی است که بیشتر احتمال ایجاد بوی ناخوشایند به دلیل هوای گرم و ورزش ممکن است رخ دهد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید