باتری آلکالین قلمی ۱۰ عددی شیائومی

می همراه

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا :‌ باتری آلکالین قلمی Xiaomi

- سایز : قلمی AA

- ولتاژ : 1.5V

- تعداد در بسته بندی : ۱۰ عدد

- عدم گرم شدن غیرعادی حین کار

- عمر طولانی ( ۳ برابر باتری های معمولی )

- دارای استاندارد IEC

- هر بسته بندی شامل ۱۰ عدد باتری می باشد .

- ۷ سال تاریخ انقضا از زمان ساخت

- ساخت کپانی ماکسل ژاپن به درخواست شیائومی

- گارانتی ۱ ساله می همراه

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

 شرکت بزرگ شیائومی با همکاری شرکت بزرگ مکسل ۱۰ عدد باتری فوق العاده با کیفیت قلیایی زیست محیطی تولید کرده است که در تولید این باتری های فوق العاده به هیچ وجه از جیوه و فلز کادمیم استفاده نگردیده است.

توانایی بسیار بالای این ۱۰ عدد باتری در نگهداری شارژ با استفاده از تکنولوژی  steel stretching سبب میشود تا این شرکت با خیالی آسوده از کارکرد ۷ ساله این باتری ها صحبت کند و در مقایسه با باتری های کربنی قابلیت های فراوانی را با توجه به هزینه اندک از خود نشان میدهند.این باتری همانند بسیاری از باتری های دیگر قابلیت استفاده در تمامی وسایل منزل شما را دارد و میتواند در بسیاری از وسایل همچون کنترل ، دوربین و ساعت قرار گیرد.

 

شیراز تخفیف با شعار حامی حقوق مصرف کننده همیشه سعی دارد بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت ها و خدمات پس از فروش برای مشتریان عزیز خود عرضه کند . هرگونه سوالی در مورد محصول دارید کارشناسان بخش کالا همیشه آماده پاسخگویی هستند .

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید