گام شمار هوشمند شیائومی Mi Band 1

می همراه ساعت

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : گام شمار هوشمند شیائومی Mi Band 1

- ابعاد : طول دستبند ۲۲۵ میلیمتر

- ابعاد قطه اصلی :‌ ۱۴ در ۳۶ میلیمتر

- وزن ۹ گرم

- طول مچ‌ بند دارای قابلیت تغییر از ۱۵۷ تا ۲۰۵ میلی‌متر

- جنس بند : سیلیکونی (ضد حساسیت)

- قابلیت نصب و بازکردن آسان

- رنگ بندی : مشکی

- دارای گواهینامه‌ی IP67 (مقاومت کامل در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1 متر)

  • ویژگی ها خاص : گام شمار ، ثبت مقدار مسافت طی شده، محاسبه مقدار کالری سوزانده شده ، هشدار پیام و تماس های دریافتی، نشانگر هشدار های مختلف بر اساس رنگ سه چراغ روی دستبند، هشدار بیدار باش صبح گاهی از طریق ویبره ، پیدا کردن گوشی به وسیله دستبند ، تحلیل وضعیت خواب

- دارای قابلیت اتصال به سیستم عامل Android 4.4 به بالا و همچنین iOS 7 به بالا (از طریق اپلیکیشن Mi Fit)

- ظرفیت باتری: ۴۱ میلی‌آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمر

- طول عمر باتری: ۳۰ روز

  • اقلام داخل جعبه :‌ یک عدد بند مشکی رنگ، یک عدد کابل اتصال شارژر، یک قطعه اصلی گام شمار

- با دوام و سبک

- دارای مقاومت در برابر دما تا ۷۰ درجه‌ی سانتیگراد ۲۰- درجه‌ی سانتیگراد

- امکان جداسازی صفحه برای تغییر بند

- تهیه شده از مواد غیر سمی

- رابط برای اتصال به پورت USB

- جهت خرید بند های جداگانه روی عکس زیر کلیک کنید

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

با دستبند می باند شما این فرصت دارید که هر روز برای اندازه گیری مسافت طی شده، برای کنترل تعداد کالری های سوزانده شده در طول ورزش و همچنین مجموعه ای از سنسورها جهت کنترل خواب که به شما کمک میکند به طور کامل بخوابید و پس از ارائه خواب سالم برای فردایی نو پر از انرژی باشید و بتوانید پس از بیدار شدن میزان خواب عمیق و سطحی خود را ببینید و کنترل نمایید و ساعت زنگ دار که همگی کمک میکنند کنترل زندگی را بدست بگیرید.

هنگامی که شما از طریق بلوتوث به گوشی متصل میشوید، دستبند با توجه به مصرف انرژی پایین قادر است برای سی روز مداوم روشن بماند. هنگامی که شما نرم افزار می باند را بر روی گوشی باز میکنید اطلاعات عمومی نشان داده میشود. علاوه بر این، پس از یک سال استفاده از دستبند، مجموعه ای از داده جمع آوری میشود و در نتیجه شما فرصت دارید با مراجعه به پزشک و استفاده از توصیه های پزشکی یک زندگی سالم را در پیش گیرید.شایان ذکر است امکان به اشتراک گذاری فعالیت بدنی با دوستان و آشنایان در توییتر و یا سایر شبکه های اجتماعی امکان پذیر است.

 

باز کردن قفل آسان از صفحه نمایش!

در حال حاضر، به منظور باز کردن صفحه نمایش گوشی های هوشمند از ترکیبات پیچیده استفاده میشود که گاه ممکن است یاد آوری آن کمی سخت شود.اما  یکی از ویژگی های بارز دستبند حفظ امنیت بالا برای گوشی همراه شما است زیرا که تنها با نزدیک کردن دستبند به گوشی همراه خود قفل گوشی باز میشود و در این صورت شما امنیت بالایی را حس خواهید کرد که میتوانید از دسترسی های غیر مجاز جلوگیری نمایید.

کنترل تماس های دریافتی!

با دستبند می باند شما هرگز یک تماس تلفنی مهم را از دست نمیدهید. بودن در یک محیط پر سر و صدا، که موارد نادیده گرفتن تماس های صوتی گوشی های هوشمند را در پی خواهد داشت،میتواند کمی آزار دهنده باشد که شما پس از استفاده از دستبند ، دریافت تماس صوتی را با لرزش باند متوجه خواهید شد و از این پس میتوانید به دوست جدید خود اطمینان کنید.

منبع می همراه

نرم افزار اختصاصی Mi fit که از طریق بلوتوث به می بند شما متصل می شود، امکانات بی شماری را همچون، تنظیم برنامه ورزشی روزانه،تنظیم اعمال ویبره برای آلارم بیدار باش، تنظیم اعمال ویبره در هنگام تماس ورودی یا دریافت پیامک، امکان باز کردن قفل موبایل از طریق دستبند، مقدار کالری سوزانده شده،تعداد قدم های برداشته شده، مقدار مسافت طی شده و … را در اختیار کاربر قرار می دهد.

هرگونه سوال در مورد این محصول داشتید از کارشناسان بخش کالا بپرسید یا در زیر همین صفحه پیام خود را بگذارید . 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید