گام شمار هوشمند شیائومی Mi Band 1S

می همراه ساعت

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : گام شمار هوشمند شیائومی Mi Band 1S 

- ابعاد : طول دستبند ۲۲۵ میلیمتر

- ابعاد قطه اصلی :‌ ۱۴ در ۳۶ میلیمتر

- طول مچ‌ بند دارای قابلیت تغییر از ۱۵۷ تا ۲۰۵ میلی‌متر

- وزن ۱۴ گرم

- رنگ بندی : مشکی

- دارای گواهینامه‌ی IP67 (مقاومت کامل در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1 متر)

- مجهز به حسگر ضربان قلب

  • ویژگی ها خاص : گام شمار ، ثبت مقدار مسافت طی شده، محاسبه مقدار کالری سوزانده شده ، هشدار پیام و تماس های دریافتی، نشانگر هشدار های مختلف بر اساس رنگ سه چراغ روی دستبند، هشدار بیدار باش صبح گاهی از طریق ویبره ، پیدا کردن گوشی به وسیله دستبند، شمارنده ضربان قلب، تنظیم خواب و اعلام وضعیت خواب

- دارای قابلیت اتصال به سیستم عامل Android 4.4 به بالا و همچنین iOS 7 به بالا (از طریق اپلیکیشن Mi Fit)

- امکان باز کردن قفل گوشی با نزدیک کردن آن به صفحه‌ (مناسب برای گوشی های هوشمند با سیستم‌عامل‌های MIUI 6 و اندروید 5.0 به بالا)

- ظرفیت باتری: ۴۵ میلی‌آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمر

- طول عمر باتری: ۳۰ روز بدون کارکرد حسگر

- جنس بند : سیلیکونی (ضد حساسیت)

- قابلیت نصب و بازکردن آسان

  • اقلام داخل جعبه :‌ یک عدد بند مشکی رنگ، یک عدد کابل اتصال شارژر،یک قطعه اصلی گام شمار

- با دوام و سبک

- دارای مقاومت در برابر دما در بازه‌ی ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تا ۲۰- درجه‌ی سانتی‌گراد

- امکان جداسازی صفحه برای تغییر بند

- تهیه شده از مواد غیر سمی

- رابط برای اتصال به پورت USB

- جهت خرید بند های جداگانه روی عکس زیر کلیک کنید

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شکی نیست که دستنبدهای هوشمند به عنوان همراهان سلامتی انسان‌ها در نظر گرفته می‌شوند. مردم می‌گویند وقتی این محصول برای بررسی سلامتی تولید شده باشد و قیمت بالایی نیز داشته باشد، موجب ناامیدی است اگر ویژگی‌های دیگری نداشته باشد؛ برای مثال می‌توان به باتری با عمر پایین، و یا مجهز نبودن به سنسور ضربان قلب و حتی پایش خواب اشاره کرد. ممکن است شما با هزینه مشکل داشته باشید اما وقتی محصولی با ویژگی‌های خوبی مشاهده کنید، از میزان هزینه هم رضایت پیدا خواهید کرد. اما شما با یک دستنبد هوشمند به چه امکاناتی دسترسی خواهید داشت؟ در این مقاله به بررسی دستبند هوشمند Mi Band 1S شیائومی که دستبندی با کارآیی بالاست می‌پردازیم. طراحی و ظاهر جالب است که بدانید تمامی این عملکردها در یک محفظه‌ی ۸ میلی متری باریک جای گرفته است. طراحی آن مانند دستبند سلامتی شیائومی، Xiaomi Mi Band ، به صورت یک ماژول بیضی شکل کوچک با صفحه لمسی مات است. با اضافه شدن سنسور ضربان قلب به این محصول نسبت به نسخه مشابهش، تنها ۵ گرم به وزن آن اضافه شده که در مجموع وزن آن ۱۴٫۵ گرم است. این محصولات مانع از تجربه‌ی استفاده از ساعت‌های هوشمند با وزن زیاد شده است. این محصول به خوبی مهر و موم شده و دارای گواهی IP 67 (ضد گرد و غبار و آب) است.

این دستبند سلامتی هوشمند شیائومی از آلیاژ منیزیوم-آلومینیوم ساخته شده است که باعث دوام و استحکام آن شده است به گونه‌ای که ما می‌توانیم در هر شرایطی بدون اینکه به آن آسیبی برسد از آن استفاده کنیم. در جلوی دستگاه ۳ چراغ LED مشاهده می‌کنیم که نشان می‌دهد دستگاه فعال و سینک شده است.

در پشت دستگاه سنسور ضربان قلب وجود دارد که آماده شمارش ضربان قلب شما است. در سمت چپ این گجت پوشیدنی هوشمند، شیار مربوط به شارژ قرار دارد. یک شارژر USB مخصوص در جعبه Mi 1S شیائومی قرار دارد. بند این دستنبد سلامتی از جنس TPSiV است که ضد حساسیت و ضد آب است و در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است. حتی می‌توانیم بندهای چرمی و استیل برای این محصول بیابیم. گزینه‌های سفارشی‌سازی، نامحدود است. به طور خلاصه طراحی این محصول منحصر به فرد است و با یک بار شارژ می‌توان بین ۱۰ تا ۳۰ روز از آن استفاده کرد.

ویژگی‌ها و باتری در ابتدا ذکر کردیم که  Mi Band 1S ویژگی‌های قابل ملاحظه‌ای دارد که اکنون زمان آن رسیده که این ویژگی‌ها را شرح دهیم. دستبند سلامتی شیائومی مدل ۱S نسبت به محصول قبل از خود بهبودهایی داشته است. در این محصول سنسور حرکتی با درجه نظامی، گام‌شمار را قادر می‌سازد تا تعداد گام و میزان مسافت را با دقت زیادی محاسبه کند. دومین ویژگی قابل توجه این محصول حضور سنسور ضربان قلب در آن است که هرگونه پالسی را ثبت می‌کند. ویژگی‌های دیگر عبارتند از: – پایش خواب: بررسی مدت زمان و عمق خواب – هشدار بیدار شدن: لرزش به هنگام فرا رسیدن زمان بیداری – یادآوری تماس: چراغ‌های LED که در طول تماس روشن می‌شود – بررسی  کالری: بررسی مقدار کالری که شخص می‌سوزاند – باز کردن قفل گوشی: دستبند هوشمند راهی برای باز کردن قفل گوشی‌های هوشمند شیائومی (در فاصله ۱٫۵ متری)

از طرفی دیگر مجهز به باتری لیتیوم پلیمری ۴۵میلی آمپر ساعتی است که گفته می‌شود با مصرفی عادی در حدود ۱۰ روز نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت. ما این باتری را تست کردیم و شاهد کارکرد آن بیش از ۱۰ روز بودیم (۲۱ روز با ۳۳% شارژ باقی مانده) بدیهی است که نمی‌توانیم یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را در چنین محفظه‌ای داشته باشیم. با این حال، عمر این باتری نسبت به باتری‌های محصولات قبلی که زمانی در حدود یک ماه بود، کمتر است که می‌توانیم دلیل این مسأله را حضور سنسور ضربان قلب است.

شکی نیست که Mi Band 1S شیائومی یک همراه سلامتی کامل است که با قیمت مناسبش و همچنین ویژگی‌های قابل ملاحظه‌اش می‌تواند توصیه خوبی برای خرید باشد.

منبع : می همراه

نرم افزار اختصاصی Mi fit که از طریق بلوتوث به می بند شما متصل می شود، امکانات بی شماری را همچون، تنظیم برنامه ورزشی روزانه،تنظیم اعمال ویبره برای آلارم بیدار باش، تنظیم اعمال ویبره در هنگام تماس ورودی یا دریافت پیامک، امکان باز کردن قفل موبایل از طریق دستبند، مقدار کالری سوزانده شده،تعداد قدم های برداشته شده، مقدار مسافت طی شده و … را در اختیار کاربر قرار می دهد.

<iframe src="https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/TfaM7/vt/frame" height="270" width="480" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" ></iframe>

هرگونه سوال در مورد این محصول داشتید با کارشناسان بخش کالا تماس بگیرید یا در زیر همین صفحه پیام خود را بگذارید . 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

نور الصادات نقيب در 6 سال پیش

دسبند ساعت رو نشون ميده يا نه

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام خوب هستین ؟‌ خیر این دستبند سلامتی و گام شمار هست . وقتی گوشیتون زنگ یا اس ام اس بخوره ویبره میاد کیفیت خواب رو بهتون نشون میده میزان کالری و فعالیت های ورزشی رو نشون میده و ... اگر میخواین ساعت روش باشه باید مدل می بند ۲ رو خریداری کنین .

محمد پیشگر در 6 سال پیش

باسلام محل فروش رو ذکر نکردید

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام دوست عزیز . فروش به صورت اینترنتی هست و شما میتونین بعد از خرید و پر کردن فرم درخواست ارسال و آدرس این محصول رو درب منزل تحویل بگیرید .

مرجان قاسمی در 6 سال پیش

سلام روزتون بخیر من این دستبند رو چند وقت پیش از شما خریداری کردم. الان هم روی دستمه و کاملا ازش راضی هستم همه چیز دقیق هست.فقط با نور سه مدل هشدار میده من متوجه نمیشم میشه سوال کنید برام که هر نوری که میده (مثلا سه چراغ همزمان چشمک میزنه) منظورش چی هست . با تشکر و خسته نباشید