not loaded

سایه چشم مخملی ۲۴ رنگ MHE

شیرازتخفیف صبوری

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : سایه چشم ۲۴ رنگ MHE

- وزن : ۳۰ گرم

- رنگ جعبه : مشکی

- دارای رنگ های مخملی و براق زیبا و شاد

- قابل استفاده برای خانم های آرایشگر

- مناسب برای هر نوع سلیقه

- تاریخ تولید : ۲۰۱۵

- تاریخ انقضا : ۲۰۲۰

- ساخت کشور چین

-عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

برای استفاده از سایه چشم نکات آرایشی بی شماری وجود دارد.در مورد انتخاب رنگ دقت بیشتری کنید شاید اغلب خانم ها تصور کنند که سایه آبی باعث می شود که چشمانشان رنگ آبی خود را بیشتر نشان دهد، اما بعضی از تم های آبی دقیقا نتیجه عکسی بر روی چشم ها می گذارند. به خاطر داشته باشید که رنگ های درهم نیز حالت پریشانی به چشمان شما می دهند و باعث می شوند تا چهره شما انقدرها هم که فکر می کردید زیبا به نظر نرسد.

سایه های کمرنگ بهترین انتخاب در تمام مدت سال هستند. آنها به طور طبیعی با رنگ پوست واقعی شما مخلوط می شوند و به راحتی چهره شما را آنطور که انتظار دارید زیبا می کنند.رنگ های ملایمی که در پوست پیدا می شود مثل قهوه ای، وانیلی، و ارغوانی کمرنگ از جمله رنگ هایی هستند که حالت طبیعی بسیار جذابی را به چشمان شما هدیه می دهند.برای اینکه چهره شما اندکی جذاب تر و محرک تر شود می توانید از رنگهایی با پیش زمینه تند تر استفاده کنید مثل: طلایی، زیتونی، بنفش کمرنگ، آبی و خاکستری.کار کردن با انواع رنگ های طبیعی سایه چشم کار ساده ای است.با سایه ۲۴ رنگ MHE با هر سلیقه و هر رنگ چشم و پوست می توانید آرایش دلخواهتان را داشته باشید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید