ماوس وایرلس مجهز به شارژر و باتری Camelion

پخش سیمرغ آسمان

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : ماوس وایرلس مجهز به شارژر و باتری شارژی Camelion

- ابعاد : 123x74x41 میلی‌متر

- رنگ : مشکی

-  محدوده فرکانس دانگل : 2.4GHz

- تعداد کلیدها : ۴ عدد

- نوع اتصال بی‌سیم

- رابط : دانگل دریافت کننده نانو

- نوع حسگر : لیزری

- دقت  : 1600-1250-800 DPI

- برد ۱۳ متر

- دارای دکمه تغییر دقت

- طراحی مهندسی و ارگونومیک برای محل قرار گیری دست

- نوع باتری : پشتیبانی از باتری قلمی و نیم قلمی

- تعداد باتری مورد نیاز : ۲ عدد

- دارای ۲ باتری قلمی قابل شارژ در جعبه

- دارای شارژر در مکانیزم ماوس

- بدون نیاز به تعویض یا شارژ آنی به وسیله کابل

- دارای کابل شارژ

- دارای الگوریتم مصرف بهینه و قطع خودکار در صورت استفاده نشدن

- سیستم عامل سازگار Windows 10,8,7, Vista,XP, Mac OSX ,Android

- این ماوس مجهز به شارژر و باتری قابل شارژ است

- ساخت آلمان

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

محصولی که مشاهده می فرمایید یک ماوس بی سیم فوق العاده از برند Camelion است که برای کاربران عزیز شیراز تخفیف عرضه کردیم . در صورت تمایل به خرید ، تنها یک ماوس وایرلس را شما نمی خرید بلکه شما با این مبلغ در واقع یک ماوس بی سیم + یک شارژر باتری  + ۲ عدد باتری شارژی خریداری می کنید که تقریبا می شه گفت ارزش شارژر و باتری ها در بازار هر کدام ۱۴ تا ۲۰ هزار تومان است  و جمع این اقلام از  نظر اقتصادی به صرفه است .

اگر بخواهیم از نظر امکانات ماوس را صحبت کنیم ابتدا باید به طراحی و شکل ماوس بپردازیم که طبق گفته کملیون بسیار مهندسی طراحی شده است و محل قرار گیری دست بی نظیر است ولی ما این ماوس را برای دست های پهن پیشنهاد میکنیم به علت اینکه کمی بزرگ است . باید اعتراف کنیم که ماوس کمی سنگین است به علت وجود شارژر در مکانیزم ماوس می باشد ولی از طرفی باعث شده بر روی سطح اصلا لیز نخورد  و در امور طراحی حسابی حس امنیت به کاربر القا کند.

مهمترین مسئله در خرید ماوس ها دقت آنهاست که ماوس کملیون با پشتیبانی از ۱۶۰۰ DPI برای کار های طراحی ، نقاشی نرم افزار های مهندسی که نیاز به دقت بالایی دارد بسیار مناسب است به بیان دیگر یعنی در هر اینچ ۱۶۰۰ نقطه را می بیند در نتیجه شما میتوانید با دقت کار کنید . این ماوس بدون پرش و قطع شدن کار میکند و دارای برد بی نظیر ۱۳ متر هست . شاید عجیب باشه ولی این ماوس برای سمینار ها و ارائه ها بر روی سن بسیار نیز مفید است و به راحتی میتوان اسلاید های خود را از راه دور عوض کرد . در صورت استفاده نکردن از ماوس بعد از ۱۵ دقیقه  به حالت نیمه خاموش می رود که کمک می کند باتری شارژی شما کمتر مصرف شود . برای استفاده مجدد کافی است یک کلیک کنید تا از خواب بر برخیزد  .

با توجه به اینکه باتری و شارژر همراه دارد شما میتوانید در حین کار آن را با سیم به USB وصل کرده تا همزمان هم شارژ شود و هم استفاده کنید و در آخر بعد از شارژ کامل ان را بکشید . شیراز تخفیف به عنوان حامی حقوق مصرف کننده بهترین محصولات با بهترین قیمت برای کاربران عزیز عرضه می کند .

نکته : این ماوس در داخل خود شارژر باتری دارد به صورت جدا در جعبه نمی باشد .

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید