آبنبات زنجبیلی و نارگیل و قهوه ASSORTED

فروشگاه شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا: آبنبات زنجبیلی و نارگیل و قهوه ASSORTED

- وزن: ۲۵۰ گرم

- آبنباتی با طعم واقعی زنجبیل + نارگیل و قهوه

- انرژی زا و خوشمزه

- کمک در درمان سردرد

- پیشگیری از نفخ

- انقضا: 2017/09/14

- دارای برچسب حلال

- محصول درجه یک چین

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

آبنبات GINGER توسط کشور اندونزی تولید شده است. آبنبات زنجبیلی با طعمی جدید و ترکیب خاص، دارای فواید بسیاری است. زنجبیل گیاهی است با طبع گرم که ترکیب آن با طمع نارگیل بسیار خوشایند می باشد. بدلیل خواص فراوانی که این دو گیاه دارند، با ترکیب کردن آن ها می توان از فواید هردو بهره مند شد. به همین دلیل تولید کنندگان این محصول این دو طعم را باهم ترکیب و طعمی جدید را خلق کرده اند به گونه ای که شما با جویدن این آبنبات های بیضی شکل، همزمان دو طعم متفاوت را تجربه می کنید اما تندی و تیزی زنجبیل بر طعم نارگیل برتری دارد. این آبنبات ها در بسته بندی های 160 گرمی و با کیفیت عالی موجود هستند. برای از بین بردن حالت تهوّع یا سردردهای روزانه جویدن یکی از آن ها می تواند مؤثر باشد.

زنجبیل از گیاه زرد رنگ دارای رگه‌های بنفش با نام علمی Zingiber officinale بدست می‌آید. اگرچه معمولاً از زنجبیل به عنوان ریشه آن گیاه نام برده می‌شود ولی در اصل قسمت مورد استفاده گیاه ساقه متورم شده زیرزمینی آن است که «ریزوم» نام دارد. جنس زنجبیل سرده‌ای از تیره زنجبیلیان علفی ایستاده چندساله با حدود ۷۰ گونه بومی آسیای جنوب شرقی است با ساقه باریک و نی‌مانند و برگ‌های سرنیزه‌ای سـبز براق که از زمین‌ساقه‌ای غده‌ای می‌رویند؛ گل‌های آنها سبز مایل به زرد با لبه‌ای ارغوانی و لکه‌های کرم‌رنـگ و گل‌آذین مخروطی و کوچک و سنبله‌ای متراکم است که در تابستان از زمین ساقه بیرون می‌زند. زنجبیل یا زنجفیل در لاتین GINGER نامیده می شود. در طی قرن ها، حکمای چین، هند، ژاپن و یونان از خواص دارویی این ریشه برای درمان طیف وسیعی از بیماری ها از میگرن تا وبا و ورم روده، یاد کرده اند. بنابر عقیده رایج، استفاده از این ادویه از آسیای جنوب شرقی آغاز شده است. زنجبیل اصالتاً یک گیاه چینی و هندی است و در این کشورها در طول بیشتر از ۴۰۰۰ سال در پخت و پز غذا مصرف شده است. از آنجا که مردم علاقه وافری به طعم تند و بوی معطر آن داشته اند و نوعی خاصیت گرمایی داشته و برای درمان درد معده مؤثر بوده است، کاشفان و جهانگردان در سرتاسر نقاط گرمسیری آن را کشت داده اند. فرآورده های مختلفی از گیاه زنجبیل تولید می شوند که از ریشه تازه یا خشک آن و یا از طریق تقطیر روغن از ساقه آن تهیه می شوند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

برچسب ها