not loaded

فلش مموری Silicon Power T09 32GB

مموری مارکت

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : فلش مموری Silicon Power T09 32GB

- ابعاد : 8.9 × 18 × 28 میلی‌متر

- وزن : 3.8 گرم

- جنس بدنه : پلاستیک

- رابط  : USB 2.0 , USB 1.1

- مقاوم در برابر آب

- مقاوم در برابر شوک و لرزش

- مقاوم در برابر گرد و غبار

- سرعت انتقال اطلاعات : حداکثر 480 مگابیت بر ثانیه

- ولتاژ مورد نیاز : 5 ولت

- سازگار با سیستم عامل‌های : Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X 10.3 and above, Linux 2.3 and above

- دارای گارانتی مادام العمر داده پرداز متین

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

فلش مموری سیلیکون پاور تاچ T09 محصولی بسیار کوچک است و در بدنه‌ی آن از پلاستیک باکیفیت استفاده شده‌است. قسمت پایینی بدنه‌ی محصول از پلاستیک مات و درپوش آن از پلاستیک شفاف ساخته شده‌است. رنگ سفید استفاده شده در تاچ T09 ظاهر زیبایی به آن بخشیده است که در کنار طراحی مینیمال، ترکیبی دوست‌داشتنی پدید آورده‌اند. در قسمت انتهایی بدنه، سوراخی برای اتصال بند آویز تعبیه شده‌است تا بتوان تاچ T09 را به دسته‌کلید و موارد مشابه وصل کرد. رابطی که این فلش مموری برای اتصال به کامپیوتر از آن استفاده می‌کند، پورت USB 2.0 است که سرعت انتقال آن در حد معمولی است. پشتیانی رسمی این فلش مموری از تمام نسخه‌های سیستم عامل ویندوز و پشتیبانی غیر رسمی آن از مک و لینوکس باعث می‌شود بتوان از آن در هر دستگاه مجهز به پورت USB استفاده کرد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید