not loaded

فلش مموری SP Touch 830 32GB

مموری مارکت

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : فلش مموری Silicon Power Touch 830

- ابعاد : 3.5 × 12.3 × 35 میلی‌متر

- وزن : 4 گرم

- جنس بدنه : استیل ضد زنگ

- رابط : USB 1.1 , USB 2.0

- ظرفیت : 32 گیگابایت

- مقاوم در برابر آب

- مقاوم در برابر ضربه

- مقاوم در برابر شوک و لرزش

- مقاوم در برابر گرد و غبار

- منبع تغذیه : پورت USB

- سازگار با سیستم عامل‌هایWindows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000, Mac 10.3.X above, Linux 2.6.X above

- دارای بدنه استیل با درخشندگی منحصر به فرد

- دارای تکنولوژی Chip On Board

- دارای گارانتی مادام العمر

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

فلش‌مموری «Touch 830» محصولی از شرکت « سیلیکون پاور» است که از طریق درگاه USB2.0 به رایانه شما متصل می‌شود. سرعت ارایه شده برای انتقال اطلاعات USB2.0 حداکثر 480 مگابیت برثانیه است که سرعتی مناسب برای کاربردهای معمولی و غیرحرفه‌ای است. این فلش‌مموری انرژی خود را از درگاه USB رایانه تامین می‌کند. جنس بدنه Touch 830 فلزی است و در برابرضربات می‌تواند مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. این فلش‌مموری شرکت سیلیکون‌پاور از تمامی سیستم‌عامل‌های رایج از جمله ویندوز به خوبی پشتیبانی می‌کند. این محصول دوست‌داشتنی شرکت سیلیکون‌پاور تنها 4 گرم وزن دارد. ابعاد بسیار مناسب این فلش‌مموری باعث می‌شود که به راحتی آن‌را با خود حمل کنید. فلش‌مموری‌ها ابزارهایی بسیار کاربردی برای انتقال و میزبانی اطلاعات هستند که در انواع مختلفی روانه بازار شده‌اند. فلش‌مموری سونی مدل Vault USM-M1 در ظرفیت 32 گیگابایت عرضه شده است و مناسب کاربرانی است که قصد ندارند هزینه بالایی را در تهیه فلش‌مموری متقبل شوند.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید