فلش مموری Adata UD320 64GB OTG

فروشگاه فافا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : فلش مموری Adata UD320 32GB OTG

- ابعاد : 8 × 15 × 40 میلی‌متر

- وزن : 8 گرم

- رابط : micro USB , USB 2.0 , USB 1.1

- ظرفیت : 64 گیگابایت

- مقاوم در برابر آب

- مقاوم در برابر ضربه

- مقاوم در برابر شوک و لرزش

- ولتاژ مورد نیاز : 5 ولت

- منبع تغذیه :‌ پورت USB و microUSB

- سازگار با سیستم عامل‌هایWindows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Mac OS 9.X or higher, with no Device Driver Needed Mobile devices running Android 4.1 or higher

- مجهز به بک مبدل USB به microUSB (قابل استفاده به عنوان تبدیل OTG)

- طراحی مستحکم و زیبا به شکل الماس

- بهره‌بری از تکنولوژی ساخت تراشه‌های پیشرفته

- ابعاد بسیار کوچک و سبک وزن

- ساخت تایوان

- دارای گارانتی مادام العمر آونگ (نماینده انحصاری Adata در ایران)

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

بدیهی است که همگی ما فلش مموری USB را ابزاری بسیار راحت و سریع برای جابجایی اطلاعات می‌دانیم که البته همین طور هم هست! و همگی از مزایای آن باخبر هستیم. اما تا به حال به معایب این ابزار ساده و کارآمد فکر کرده‌اید؟ یکی از معایب فلش مموری‌ها محدودیت اتصال آن‌ها است، یعنی فقط به دستگاه‌هایی که دارای پورت USB باشند مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر، بعضی از تبلت‌ها و... متصل می‌شوند و شما نمی‌توانید آن‌ها را به صورت مستقیم به دستگاه‌هایی که دارای پورت microUSB هستند مانند گوشی‌های موبایل و تبلت‌هایی که فاقد پورت USB هستند، متصل نمایید. اما کمپانی Adata محصولی بسیار جالب و کارآمد به نام UD320 طراحی و تولید کرده است که یک فلش مموری بسیار کوچک (مدل UD310 همین کمپانی) و یک مبدل پورت USB به پورت microUSB، با هم است. بدین ترتیب شما با خرید این محصول یک فلش مموری بسیار کوچک و زیبا دارید که می‌توانید آن را به تمام دستگاه‌هایی که دارای پورت USB هستند متصل نمایید و در صورت نیاز حتی می‌توانید آن را درون مبدلش قرار دهید و آن را به پورت microUSB نیز متصل نمایید. به عنوان مثال شما می‌توانید فایل‌های صوتی، ویدیویی، عکسی و دیگر اطلاعات خود را به درون این فلش مموری انتقال دهید، سپس برای گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود، آن را به سیستم صوتی منزل و یا ماشین و یا به لپ‌تاپ وصل نمایید، برای دیدن ویدیو آن را به سینمای خانگی و یا تلویزیون متصل کنید، برای دیدن عکس آن را به تبلت و یا حتی به ویدیو پرژکتور وصل نمایید و در آخر برای انجام تمامی این کارها می‌توانید این فلش مموری را بدون نیاز به هیچ‌گونه سیم و رابطی و به صورت مستقیم به گوشی موبایل خود متصل نمایید تا در هر کجا که باشید به تمام علایق خود دسترسی داشته باشید. برای اتصال این فلش مموری به دستگاهی که دارای پورت microUSB است آن دستگاه باید از قابلیت OTG پشتیبانی کند و باید دارای سیستم‌عامل اندروید 4.1 یا بالاتر باشد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید