فلش مموری Lexar JumpDrive S45 64GB

فروشگاه فافا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : فلش مموری Lexar JumpDrive S45

- ابعاد : 1.1 × 10.2 × 14 میلی‌متر

- وزن : 4.1 گرم

- رابط : USB 3.0

- ظرفیت : 64 گیگابایت

- مقاوم در برابر شوک و لرزش

- سرعت خواندن اطلاعات : تا 150 مگابایت بر ثانیه

- سرعت نوشتن اطلاعات : تا 45 مگابایت بر ثانیه

- منبع تغذیه : پورت USB

- سازگار با سیستم عامل‌های : Windows and Mac OS X

- دارای گارانتی ۳ ساله ایستا

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

فلش‌مموری « JumpDrive S45» محصولی از شرکت «لکسار» است که از درگاه USB3.0 برای اتصال به رایانه شما استفاده می‌کند. فلش‌مموری‌ها باتوجه به نوع طراحی و ابعاد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. فلش‌مموری  JumpDrive S45 از نوع فلش‌های بند انگشتی بوده که ابعاد بسیار کوچکی دارد. ابعاد کوچک این محصول باعث شده که به راحتی بتوان آن‌را در جیب لباس قرار داد و همیشه همراه داشت. ظرفیت 32 گیگابایتی به همراه درگاه USB3.0 این محصول دوست‌داشتنی آن‌را برای کاربرانی‌که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند و از طرفی می‌خواهند همیشه اطلاعات را با سرعت بالا انتقال دهند گزینه مناسبی است. مهندسان شرکت لکسار JumpDrive S45 را به یک درپوش محافظ تجهیز کرده‌اند که باعث مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار در قسمت تراشه‌های محصول می‌شود. در قسمت بالایی درپوش یک شیار برای اتصال فلش‌مموری به جاسوییچی قرار دارد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. هنگامی‌که این فلش‌مموری را به یکی از درگاه‌های رایانه خود متصل کنید، تداخلی در استفاده از سایر درگاه به وجود نمی‌آورد. از فلش‌مموری JumpDrive S45 به راحتی می‌توان در سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک بهره برد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

محمد حسین امیرشهر در 6 سال پیش

SALAM mikham bkharam yekam takhfif nmidin ?akhe ghablan 63 bood ..ag 60bashe alan mikharm

میلاد فخر در 6 سال پیش

محمد حسین عزیز واقعیت این هست که قیمت جهانی فلش مموری افزایش بسیاری یافته . شما میتونین قیمت بازار هم بگیرین و قانع بشین . از اونجایی که این فلش قیمتش بالای ۴۹ تومن هست ما اینو با ارسال رایگان برای شما ارسال میکنیم .