not loaded

مسواک SENSODYNE

شیرازتخفیف شهنوازی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : مسواک SENSODYNE

-مدل : extra soft

- سایز : متوسط

- مناسب برای بزرگسالان

- بدون درپوش

- برداشتن پلاک‌

- کاهش التهاب لثه‌

- محافظت از مینای دندان

- پاک‌ کردن رنگ دانه های سطحی دندان

-مناسب جهت استفاده دندان‌های حساس

- موجود در رنگ های زیبا و متنوع

- انتخاب رنگ به صورت تصادفی می باشد.

-عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

اگر چه در دوران مدرسه مسواک زدن چندان کار ساده ای نبود اما معمولا تمام افراد بالاخره به این نتیجه می رسند که باید مسواک بزنند، حالا ممکن است متوجه نقش دندان در زیبایی صورت شده باشند یا دندان درد و دندان پزشک آنان را مجبور کند یا حتی بوی بد دهان حس ناخوشایندی به آنان داده باشد. اما همه نمی دانند که چه طور می توانند از شر پلاکت های باکتری درون دهان با انتخاب مسواک و خمیر دندان درست خلاص شوند.
اصولا انتخاب مسواک، سخت‌تر از خمیردندان است، یک مسواک خوب دسته راحتی دارد که سبب می‌شود به سادگی و در تمام جهات از آن استفاده کرد، اندازه سر آن نیز متناسب با دهان شما باید به‌اندازه‌ای باشد که مسواک زدن ساده‌ترین کار ممکن باشد و در عین حال از اندازه دندان‌های شما هم کوچک‌تر نباشد. مسواک‌ها این روزها در پشت خود دارای زبان شور هستند که برای تمیزی بیشتر زبان به کار می‌آید. به‌جز این‌ها مهم‌ترین خصیصه یک مسواک استفاده از رشته‌های منعطف و پایدار است که به سادگی فرم خود را از دست ندهد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید