not loaded

فروش ویژه هدست واقعیت مجازی VR BOX

داختن - شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : هدست واقعیت مجازی VR BOX

- ابعاد : 134*198*105 میلی متر

- وزن : 380 گرم

- طراحی ارگونومیک

- پشتیبانی از گوشی های اندرویدی ، ویندوز فون و آیفون با صفحه‌نمایش  4.0 تا 6 اینچ و عرض 6.5 تا 8.5 سانتی متر

- جنس بدنه : پلاستیک ABS

- قابلیت پخش تصاویر، ویدئو و بازی های 3D

- قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست برای فاصله چشم ها و عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح

- دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت

- دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری

- دارای حفره هایی برای گردش هوا درون هدست و تهویه بهتر

- برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد

- دارای پد های نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت

- دارای کیت تمیز کننده 

- تغییر موقعیت با تغییر حرکت صورت به اطراف

- مناسب برای هدیه دادن

- پایین ترین قیمت در ایران

- دارای ۴۸ ساعت مهلت تست 

- در بسته بندی این محصول دسته نمی باشد .

- ساخت چین

- برای اطلاع از جزئیات بیشتر و فروش عمده با شماره 38223481 تماس بگیرید

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

عینک های واقعیت مجازی دارای تفاوت عمده نسبت به عینک های 3 بعدی موجود در بازار می باشد، به طوری که توسط عینک واقعیت مجازی و یک گوشی هوشمند که دارای سنسور ژیروسکوپ باشد ، شما کاملا غرق در محیط مجازی می شوید و علاوه بر رویت تصاویر به صورت سه بعدی ، با چرخاندن سر به طرفین ، تصویر مشاهده شده نیز متعاقب آن حرکت خواهد کرد و حس حضور در محیط مجازی را به شما خواهد داد.

هدست‌های واقعیت مجازی با کمک فناوری‌های جدیدی ساخته می‌شوند تا شما بتوانید ویدئو، فیلم‌، تصاویر و بازی‌های فراگیر را با همان کیفیت واقعی‌شان و به صورت سه‌بعدی تماشا کرده و لذت ببرید. این هدست با افزودن بعد سوم و البته استفاده از سنسور ژیروسکوپ در گوشی‌های هوشمند، تجربه‌ی انجام بازی با حرکت سر و گردن را در محیطی سه‌بعدی فراهم خواهد کرد. به طور کلی می‌توان گفت واقعیت مجازی یک فناوری‌ است که در آن محیط مجازی جلوی چشمانتان قرار می‌گیرد؛ به این‌گونه که بدن انسان با محیط عینک مجازی همگام می‌شود. وقتی هدست واقعیت مجازی را جلوی چشمان خود قرار می‌دهید، با تغییر حرکت صورت به اطراف، محیط هم تغییر می‌کند و با جهت دید شما همگام می‌شود. این محیط‌ها ممکن است به‌صورت گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی یا فیلم و تصویری 360 درجه از محیط‌های مجازی باشند که از قبل ثبت ‌شده‌اند. تصویر ایجادشده در عینک واقعیت مجازی به‌گونه‌ای است که هر وقت سر خود را حرکت می‌دهید، تصویری که می‌بینید تغییر می‌کند؛ به صورتی که احساس می‌کنید در آن محیط قرار گرفته‌اید و واقعیت را لمس می‌کنید. . این محصول برای گوشی‌های موبایل با صفحه‌نمایش 4.3 تا 6 اینچ طراحی شده و جنس آن پلاستیک است. قاب جلوی هدست به‌صورت لولایی باز می‌شود و می‌توانید گوشی موبایل را درون آن قرار دهید. در طرفین و سطح ‌رویی این هدست، شکاف‌هایی برای اتصال کش نگه‌دارنده وجود دارد. این کش پهن که از سه طرف به هدست متصل می‌شود، به‌خوبی آن را روی صورت کاربر ثابت نگه‌می‌دارد. همچنین پدهای ابری نرمی هم در محل تماس صورت با هدست قرار گرفته تا بدنه‌ی خشک هدست در تماس با صورت کاربر، حس بدی ایجاد نکند. شما می‌توانید هنگام استفاده از این محصول، فاصله‌ی لنزها را تنظیم کنید تا تصویر وضوح خوبی داشته باشد. برای مشاهده‌ی ویدئو و انجام بازی به‌صورت فراگیر و 360 درجه با این هدست، گوشی باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و البته نرم‌افزارهای مربوط به آن هم روی گوشی نصب شده باشد. مشاهده‌ی فیلم‌های سینمایی سه‌بعدی یا معمولی با این هدست، به داشتن این سنسور نیازی ندارد و می‌توان با هر گوشی موبایلی این کار را انجام داد. اگر به دنیای تصاویر و بازی‌های سه‌بعدی علاقه دارید و از تماشای آن لذت می‌برید، این مدل از هدست‌های واقعیت مجازی ریمکس می‌تواند تجربه‌ی جالبی برایتان باشد.

نحوه استفاده

نحوه استفاده از این محصول به این صورت می باشد که شما در ابتدا باید نرم افزار مورد نظر خود را از Google Play یا App Store دانلود و روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده سپس آن را اجرا نموده و آن را درون هدست قرار بدهید و وارد دنیایی دیگر شوید.

نرم افزار هایی بسیاری در این حوزه تولید شده اند تنها کافی است شما حروف VR را سرچ کنید تا دنیایی از نرم افزار به شما پیشنهاد شود

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

حسین پیرابی در 6 سال پیش

دوستانی که خرید کردند چرا نظر نمیدن در مورد محصول ببینیم چطوری هست؟

علی صادقی در 6 سال پیش

سلام بر همگی. من این هدستو خریدمو به دستم رسید . کیفیت ساختش قابل قبوله 44 تومنم می ارزه که ادم واقعیت مجازی رو تجربه کنه قیمت تو همه ی سایت ها 70 تومن به بالاس در کل محصول جالبیه من خوشم اومد در ضمن من از فروشگاه های گوشی فروشی قیمت کردم 190 میفروشن

محمد زارع در 6 سال پیش

در کل نسبت به قیمتش خیلی خوبه تجربه جالبیه

فهیم نصیرزاده2 در 6 سال پیش

محمد جان خیلی خوش حالیم که از خریدت راضی هستی و ممنون که نظرت رو با کاربرهای شیراز تخفیف درمیان گذاشتی.

علی نصرالهی در 6 سال پیش

دوباره نمیارین ؟

علی نصرالهی در 6 سال پیش

دسته بلوتوث هم داره این هدست شما نمیارید ؟

فهیم نصیرزاده2 در 6 سال پیش

علی جان سلام , دسته بلوتوث این هدست هم به زودی موجود خواهد شد.

فرزانه موید در 6 سال پیش

سلام این محصول نیازمند به تلفن همراه می باشد

محمد حسین امیرشهر در 6 سال پیش

من میخام.. الان اومدم بخرم دیدم تموم شده:(

میلاد فخر در 6 سال پیش

موجود شد دوست عزیز