آدامس های بدون شکر مینی استیک BIODENT

فروشگاه شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا:  آدامس های بدون شکر مینی استیک BIODENT

- وزن: 40.5 گرم

- شامل ۷ تکه در هر بسته

- آدامسی جدید و خاص

- با عطری فراوان

- موجود در طعم های خوشمزه

- برای مشاهده و خرید طعم های موجود روی دکمه انتخاب کنید کلیک کنید

- انقضا: 1397/02

- عکس های فوق، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

آدامس بایودنت در دو نوع دراژه و مینی استیک دارای خصوصیات کیفی متعددی است. محصولات بایودنت حاوی زایلیتول هستند که یک ترکیب کاملا شناخته شده و موثر در حفاظت دندان‌ها در مقابل پوسیدگی است. همچنین طعم ماندگار این آدامس‌ها حس طراوت و تازگی و شادابی را به مصرف‌کننده القا می‌کند.
آدامس‌های شیکرتاپ در طعم‌های دارچین، نعنا، اکالیپتوس و نعنای تند و آدامس‌های مگاپک در طعم‌های نعنا، اوكاليپتوس، توت فرنگي، هندوانه، نعنای تند، دارچین، موز، استوایی و طالبی تولید می‌شوند. 
این آدامس از تولیدات شرکت ماسترفوده است که زاییده تلاش تیم تحقیق و توسعه ‌این شرکت و مشاوره و همراهی محققانی از کشورهای اروپایی و ترکیه‌ای است. پس از انجام یک مجموعه تحقیقات بازاریابی و بررسی کامل و جامع کیفیت طی سال‌های اخیر، شرکت ماسترفوده موفق به تولید آدامس‌های دراژه‌ای و مینی استیک با همکاری شرکت‌های ترکیه‌ای در ایران شد.
هدف این شرکت کمک به ارتقای سطح بهداشت دهان و دندان و معرفی یک کالای فوق‌العاده سالم است. در شرایطی که انواع آدامس‌های قاچاق خارجی تاریخ گذشته روانه مترو و دست فروشی‌ها می‌شود؛ این شرکت تصمیم گرفت تا محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب روانه بازار کند تا هموطنان عزیز ایرانی که لایق بهترین‌ها هستند بتوانند از یک محصول با کیفیت و سلامت بهره ببرند. اکثر مصرف کنندگان، همواره به دنبال این سوال هستند که تولید آدامس های بایودنت در کجا انجام می پذیرد. ایران کشور سازنده و تولید کننده این آدامس ها می باشد که با هدف اشتغال زایی و همچنین کاهش میزان واردات انواع برندهای خارجی توانسته اقدام به ارائه بهترین کیفیت و تنوع نماید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

مجید در 6 سال پیش

سلام خیلی ممنون که تمدید کردید لطفا هر موقع تمام شد دائم تمدید شود. آدامس خوب و باکیفیتی هستش

مسعود بهرامی 2 در 6 سال پیش

سلام دوست عزیز. بله حتما این کار صورت میگیره

برچسب ها