not loaded

لاک غلط گیر C .CLASS (فروش ویژه)

فروشگاه شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : غلط گیر C .CLASS

- نوع : مایع

- حجم : ۱۲ میل

- دارای مایع غلط‍‌گیر با پوشش‌دهی بالا

- قابلیت خشک شدن سریع

- دارای طراحی بدنه مداد شکل جهت در دست گرفتن آسان

- دارای نوک فلزی

- قابل استفاده برای دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان

-ساخت کشور تایوان

-عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است. 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

لاک غلط گیر ترکیبی از مواد شیمیایی است که برای تولید مایعی کنار هم قرار گرفته اند که بتواند روی اشتباهات تایپی یا دست نویس را بپوشاند. اولین ماده شیمیایی دی اکسید تیتانیوم است که اندیس رنگ آن شامل دانه های سفید است که رنگ استاندارد برای لاک غلط گیر است. مواد بعدی، بنزین سنگین حلال، نفت و چربی سبک است که با دی اکسید تیتانیوم ترکیب می شود. رزین، مواد معدنی، رنگدانه ها، اسانس های عطری و دیسپرس کننده ها با بقیه مواد شیمیایی ترکیب می شوند تا ماده ای سفید و مات ایجاد نمایند. تریکلرواتان که ماده ای رقیق کننده است دیگر بخاطر ماهیت سمی اش استفاده نمی شود.
{با لاک غلط گیر سی کلاس، اشتباهات را رو سفید کنید }
تاریخچه
بتی نسمیت گراهام لاک غلط گیر را در سال 1951 بعنوان رنگی برای پوشاندن اشتباهات اختراع کرد. او در سال 1979 این محصول را به شرکت ژیلت فروخت و این محصول تبدیل به لیکوئید پیپر شد.
طی دهه 1980 لیکوئید پیپر بخاطر سوء استفاده استنشاقی و استفاده از تینرهایی همچون تری کلرواتان مورد بررسی دقیق قرار گرفت. خیلی ها این نوع بخصوص تینر را را سرطان زا اعلام نمودند چون تحقیقات زیادی این ماده را مرگ آور نشان داده بودند. سالها بعد از ماجرا، تولیدکنندگان لیکوئید پیپر و سایر لاک های غلط گیر این ماده شیمیایی را حذف نمودند و فرمول را تغییر دادند. اینک از هیچ حلال مسموم کننده ای در تولید لاک غلط گیر استفاده نمی شود.
{آیا می دانستید بهترین لاک غلط گیر که می تواند در مناطق با آب و هوای متنوع ایران همچنان کیفیت خود را حفظ کند لاک های غلط گیر سی کلاس است }
 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید