نوار چسب شیشه ای

اکسیر نوین

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : نوار چسب شیشه ای

- پهنا : 1.8 سانتی متر

- ابعاد : 18 × 53 × 53 میلی متر

- عکس های فوق ،عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

چسب نواری شیشه‌ای یکی از اقلامی ضروری برای هر خانه، مدرسه، اداره و حتی مغازه‌ای است. این وسیله به ظاهر ساده کاربردهای بسیار فراوانی دارد. نوار چسب شیشه‌ای 1.8 سانتی‌متری می‌تواند تکه‌های کاغذ و مقوا را به هم و به سطوح دیگر بچسباند. 
جلد کردن دفتر و کتاب، کادو کردن هدیه و درست کردن کار دستی فقط تعدادی از کاربردهای نوار چسب شیشه‌ای آبریل است. این نوار چسب را می‌توان به راحتی با قیچی یا کاتر برید. قرار دادن این محصول در پایه چسب هم یکی از راه‌های برش آسان آن است. از این چسب می‌توان برای متصل کردن تکه‌های کاغذ و مقوا به هم و ساختن کار دستی استفاده کرد. همچنین شما می‌توانید نکاتی را که می‌خواهید به خاطر داشته باشید، روی کاغذ نوشته و آن را با این چسب به تخته وایت‌برد، یخچال یا مانیتور خود بچسبانید. البته باید این نکته را به خاط داشته باشید که استفاده از این چسب روی دیوار رنگ روغن باعث کنده شدن رنگ در هنگام کندن آن می‌شود. همچنین با چسباندن این چسب روی نوشته‌های مهم خود می‌توانید، علاوه بر براق کردن نوشته، از کم‌رنگ شدن یا پخش شدن جوهر خودکار روی کاغذ جلوگیری کنید.
نوار چسب شیشه‌ای 2 سانتی‌متری آبریل، با کاربردهای فراوان خود می‌تواند مورد استفاده همه دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و حتی مغازه‌دارانی قرار بگیرد که در طول روز با کاغذ و نوشتن سر و کار زیادی دارند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید