امولسیون لطیف و شفاف کننده Lacvert (شارژ شد)

شیرازتخفیف حسینی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا :امولسیون لطیف و شفاف کننده Lacvert

-وزن : ۱۳۰ میل

-مناسب برای پوست های غیر چرب

-حاوی گل ختایی
-دارای خاصیت مرطوب کنندگی

-برای اطلاع بیشتر در مورد این محصول و برند به قسمت توضیحات مراجعه کنید

-شفاف کننده پوست
-کمک به ساخت سلول هاي تازه زنده بر سطح بيروني پوست
-احیای سلول هاي پير و صدمه ديده با رساندن مواد مغذي

-تاریخ انقضا : ۲۰۱۸

-ساخت کشور کره جنوبی

-متعلق به گروه تجاری LG

-عکس های فوق٬عکس واقعی از محصول است که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

برند لکورت :

محصولات LacVert غنی شده از اسید آمینه طبیعی است که راز سلامت و زیبا پوست را به دنبال دارد. اسیدهای آمینه نقش حیاتی زیبایی پوست بازی،و محصولات این برند  متشکل از ۴۱ درصد از عوامل اسید آمینه طبیعی است.LACVERT  مجموعه ای جامع از محصولات مراقبت از پوست و آرایش است برای نگرانی پوستی مانند ضد پیری، روشن و هیدراتاسیون. آبرسان و... طراحی شده. LACVERT نام خود را از کلمات فرانسوی "لاک زدن" و "سبزه"، به معنی "دریاچه سبز". نام تجاری متعلق به گروه LG خانگی است و همه محصولات LACVERT در کره جنوبی ساخته شده.

ویژگی های محصول :

گل ختایی نام گیاهی است که منحصرا در کوهستانهای کشور کره جنوبی رشد و نمو دارد .این گیاه خاصیتی جالب دارد ؛زمانی که برگی از این گیاه را بچینید تنها ظرف مدت یک روز در همان ناحیه برگی می روید .این خاصیت احیا کنندگی که در این گیاه است لابراتور لاکورت را به فکر ساخت محصولی از این گیاه با همین خواص بر روی پوست انداخت که نتیجه ی آن محصول نامبرده ی فوق شده است .این امولسیون علاوه بر خواص مرطوب کنندگی به پوست شما زندگی دوباره اهدا میکند ودر ساخت سلول های تازه زنده بر سطح بیرونی پوست کمک کرده ونتیجه آن پوستی شفاف و بدون زردی ویا سیاهی ناشی از کمبود موادمغذی است.

نحوه استفاده : 

پس از شستشوي صورت با پاك كننده ها، به ميزان مناسب(به اندازه يك نخود بزرگ كافي است) از اين محصول را به صورت و گردن خود بماليد و بسيار آرام ضربه بزنيد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

نگار در 6 سال پیش

سلام میشه بگین روش استفادش چجوریه؟؟

نگار در 6 سال پیش

سلام میشه بگین روش استفادش چجوریه؟؟

فرزانه موید در 6 سال پیش

سلام نگار جان پس از شستشوي صورت با پاك كننده ها، به ميزان مناسب(به اندازه يك نخود بزرگ كافي است) از اين محصول را به صورت و گردن خود بماليد و بسيار آرام ضربه بزنيد.

پري بانو در 6 سال پیش

سلام نگار جان این امولسیون واقعا عالیه من پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنید و چون 130 میل برای یک ماه و نیم تا دو ماه جواب میده