کرم ضد آفتاب Lacvert (شارژ شد)

شیرازتخفیف حسینی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : کرم ضد آفتاب مرطوب کننده Lacvert 

-کرم ضد آفتاب +50 SPF

-حجم :۷۰ گرم 

-برای اطلاع بیشتر در مورد این محصول و برند به قسمت توضیحات مراجعه کنید

-قابل استفاده برای انواع پوست ها 

-جذب سریع 

-مقاوم در برابر آب و تعریق

-محافظت بالا در برابرUVB وUVA

-تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست 

-پایدار در برابر تعرق و شستشو 

-مقاوم در برابر آلودگی هوا 

-تاریخ انقضا: ۲۰۱۹

-ساخت کشور کره

-عکس های فوق عکس واقعی از محصول می باشد  که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

برند لکورت :

محصولات LacVert غنی شده از اسید آمینه طبیعی است که راز سلامت و زیبا پوست را به دنبال دارد. اسیدهای آمینه نقش حیاتی زیبایی پوست بازی،و محصولات این برند  متشکل از ۴۱ درصد از عوامل اسید آمینه طبیعی است.LACVERT  مجموعه ای جامع از محصولات مراقبت از پوست و آرایش است برای نگرانی پوستی مانند ضد پیری، روشن و هیدراتاسیون. آبرسان و... طراحی شده. LACVERT نام خود را از کلمات فرانسوی "لاک زدن" و "سبزه"، به معنی "دریاچه سبز". نام تجاری متعلق به گروه LG خانگی است و همه محصولات LACVERT در کره جنوبی ساخته شده.

ویژگی های محصول :

کرم ضد آفتاب Lacvert امروزه با تنوع زیادی از ضد آفتاب ها مواجه می شوید که شناخت کافی ندارید که خود این مسآله به نگرانی بزرگی تبدیل شده است .ضد آفتاب لاکورت بدون اینکه بر روی پوست اثری از مواد سفید کننده بجا گذارد پوست صورت و بدن را از اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.از پلی فنل موجود در گیاهان ،در این محصول استفاده شده که به عنوان یک ماده طبیعی از پوست محافظت نموده،همچنین پوست های ملتهب را التیام داده و به پوست تازگی می بخشد. به خوبی جذب پوست شده و بدون ایجاد چسبندگی و ظاهر چرپ از پوست مراقبت میکند و همچنین در مقابل آب و تعریق نیز مقاوم است. ترکیبات طبیعی موجود در گیاهان زنده در این محصول،چرخه متابولیسم سلول را فعال تر نموده و به آن تعادل داده و انرژی و شادابی گیاهان تازه را به پوست می بخشد. spf 50 دارد . آیا شما می دانید spf به چه معناست ؟ ویا عددی که روی ضد آفتاب ها نوشته می شوند به چه معنا هستند ؟ آیا می دانید مقدار وطریقه ی مصرف ضد آفتاب در چه زمان و به چه مقدار است ؟ SPF به معنی عامل محافظت‌کننده در برابر آفتاب مخفف کلمه Sun Protection factor است. ضدآفتاب‌ها بر حسب میزان SPFشان تقسیم‌ بندی می‌شوند.ضد افتاب ها به طور کلی از پوست به دو روش محافظت می کنند 1- انعکاس امواج 2- جذب و خنثی کردن امواج و عددی که روی ضد آفتاب ها نوشته شده دقیقا میزان دوام و قدرت ضد آفتاب در برابر آفتاب است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید