شامپوی ضد شوره head & shoulders (فروش ویژه)

شیرازتخفیف شهنوازی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : شامپوهای جدید ضد شوره head & shoulders

- حجم : ۵۰۰ میل

- موجود در انواع متفاوت

- جهت مشاهده و خرید نوع های موجود روی دکمه انتخاب کلیک کنید.

- اطلاعات بیشتر در قسمت توضیحات درج شده است

- ایجاد  موهایی درخشان و حالت پذیر

-  بر پایه فرمول هیدرازینک و 100% ضد شوره

- تاریخ تولید : ۲۰۱۵.۰۹.۰۸

- تاریخ انقضا : ۲۰۱۸.۰۹.۰۷

- ساخت کشور فرانسه

-عکس های فوق٬عکس واقعی از محصول است که توسط گروه شیرازتخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند :

برند هد اند شولدرز (Head and Shoulders) که در تولید محصولات بهداشتی شناخته شده است برای انواع مو‌ها با جنس‌های مختلف شامپو و نرم کننده‌های متنوعی تولید کرده است که می‌توانند در بهبود و ترمیم مو‌ها موثر باشند. نرم کننده‌‌ی ضد شوره‌ی مدل کلاسیک کیلین این برند مناسب خانم‌ها و آقایان است و به جهت داشتن هیدرا زینک جهت رفع شوره بسیار موثر است. این شامپوهای ۴۰۰ میلی لیتری دارای pH متعادل است و برای مصرف روزانه‌ی موهای معمولی و شوره‌دار و در کنار شامپو ضد شوره این برند مناسب است. 

شستن مو‌ها با شامپو و چنگ زدن آن‌ها باعث ایجاد کرک و پیچ خوردگی در مو‌ها می‌شود و گاهی باز کردن کرک مو مخصوصا مو‌های نازک و بلند به حدی سخت و آزاردهنده می‌شود که فرد مجبور می‌شود موهایش را قیچی کند. موهای رنگ شده به دلیل اینکه تحت تاثیر مواد دکلره قرار گرفته‌اند بافت و جنسی خشک پیدا می‌کنند و با شست‌و شو‌ی بیشتر رطوبت خود را از دست می‌دهند. شرکت‌های آرایشی- بهداشتی برای رفع این مشکل اقدام به تولید نرم‌کننده‌ها کرده اند که پس از شامپوی اصلی استفاده‌ می‌شود؛ به صورت کلی روش استفاده از نرم کننده‌ها ماساژ آن بر روی ساقه‌ی مو است و نباید با ریشه‌ی مو تماس داشته باشند.


 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید