not loaded

چیپس Pringles

فروشگاه شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : چیپس Pringles

- امکاان انتخاب بین طعم های متفاوت

 - برای مشاهده و خرید طعم های موجود روی دکمه انتخاب کنید کلیک کنید

- بدون کلسترول وچربی تراس

- وزن : 165 گرم

- کالری : ۱۵۰ گرم

- مجموع چربی : ۹ گرم

- مجموع کربوهیدرات:۱۵ گرم

- فیبر غذایی : ۱ گرم

- پروتین : ۱ گرم

- محصول اورجینال کشور ترکیه

- تاریخ انقضا : 2017/11

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

پرینگلز یک برند چیپس سیب زمینی است که اولین بار توسط شرکت P&G تولید و درسال ۱۹۶۸ به بازار عرضه شد. این برند در سال ۲۰۱۲ به شرکت معروف تولید کننده غلات صبحانه (کرن فلکس، …) Kellogg واگذار شد و امروزه در بیش از ۱۴۰ کشور جهان به فروش می رسد و درآمدی سالیانه معادل ۱٫۴ میلیارد دلار به همراه دارد.
چیپس سیب زمینی پرینگلز اولین بار در اکتبر سال ۱۹۶۸ در ایالات متحده وارد بازار شد و حدود ۷ سال بعد عرضه ان در سطح بین المللی شروع شد. حکایتهای مختلفی درباره نام پرینگلز شده است که یکی از آنها مربوط به شخصی به نام مارک پرینگلز می باشد که در سال ۱۹۳۷ روشی در فراوری سیب زمینی را در آمریکا به ثبت رساند و بعداً توسط شرکت P&G برای بهبود مزه سیب زمینی خشک شده و فراوری شده مورد استفاده قرار گرفت. قصه ای دیگر حاکی از آن است که ۲ نفر از کارمندان بخش بازاریابی شرکت P&G در محلی به نام پرینگلز زندگی می کردند و چون از نظر آوا پرینگلز با پوتیتو (سیب زمینی) همخوانی داشته پیشنهاد این اسم مطرح گشته است.

<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/lvhgB/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="320" width="569" ></iframe>

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

مهناز زارعی در 6 سال پیش

سلام، قسمت انتخاب کنید رو که میزنم صفحه سفید باز میشه،لطفا اصلاح کنید