not loaded

بالن آرزوها

فروشگاه شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : بالن آرزوها

-جنس :کاغذ نسوز

- سوخت : پارافین

-ابعاد بسته بندی :  35*32 سانتیمتر

- ارتفاع بالن : 70 سانتی متر

- کیفیت عالی

- تا 200 متر پرواز می کند

- وسیله ای بدون خطر

- مناسب برای همه سنین

- وسیله ای جالب و سرگرم کننده مناسب برای جشن ها، میهمانی ها، تولد و عروسی

-قابل استفاده در مناسبتهای خاص مثل شب یلدا،جشن سپندار مذگان،چهارشنبه سوری،سیزده به در،;شب آرزوها (اولین شب جمعه ماه رجب)

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

<p>&nbsp;همه دنیا یک نماد را برای تحقق آمال و آرزوهای خود انتخاب می&zwnj;کنند. در ایران باستان قاصدک را در دستان خود می&zwnj;گرفتند و وقتی آرزویی در دل می&zwnj;کردند آن را به هوا می&zwnj;فرستادند. اما &nbsp;همه جای دنیا امروزه بالن&zwnj;هایی وجود دارد که به بالن آرزو یا Dreams Balloon معروف است. در شهر سان سای تایلند به مناسبت تولد پادشاه هر ساله جشنی برگزار می&zwnj;شود که بالن&zwnj;های بیشماری در سایز&zwnj;های کوچک و بزرگ تصاویری دیدنی به وجود می&zwnj;آورند. در کشور ما هم این بالن کم کم جای خود را باز می&zwnj;کند و تبدیل به وسیله&zwnj;ای برای تحقق آمال و آرزو&zwnj;ها می&zwnj;شود. بالن آرزو یک بالن است که از جنس الیاف ساخته شده و یک فیتیله در زیر آن دارد. با روشن کردن فیتیله بالن پس از چند ثانیه در هوا به پرواز در می&zwnj;آید.&nbsp;</p> <p><strong>ویژگی بالن آرزو&zwnj;ها:&nbsp;</strong><br /><br />۱- جنس دیواره بالن که با وزش باد جمع نمی&zwnj;شود.&nbsp;<br /><br />۲- نوع فیتیله این بالن که از نوع مرغوب می&zwnj;باشد و مدت زمان لازم برای بالا رفتن کامل بالن را مهیا می&zwnj;کند.&nbsp;<br /><br />۳- وزن الیاف بالن است که متناسب است که در غیر این صورت سقوط می&zwnj;کند.</p> <p>4- بالن آرزو را بالن عشق هم می&zwnj;گویند که عده&zwnj;ای آن را با فرستادن به آسمان تقدیم به کسی که دوستش دارند می&zwnj;کنند.</p>

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

azadeh setoodeh در 6 سال پیش

میشه تمدید کنید؟؟؟

zohre motahari در 6 سال پیش

امکان داره بازم تمدیدش کنید؟